Volgers

zondag 7 juni 2020

Uitvouwbaar kaart/doosje...

Goedemorgen,

vandaag begint op Kaartjes Inspiratie Challenges weer een nieuwe challenge.
Deze keer is het dat meer dan 1 vouw moet bevatten je kaart/creatie.

Als inspiratie heb ik deze creatie gemaakt, echt een modeltje wat ik 4,5 jaar geleden eens gemaakt heb, dus was even weer een dingetje hoe ik hem gevouwen moest hebben. 
Gelukkig een slimme man in huis hahaha alhoewel hij ook eerst moest puzzelen.


Waar ik dit model vandaan had dat weet ik niet meer had ik ook niet opgeschreven toen.
Het is een 1 vel designpapier van 21,6x28 cm.
En een strook wat overblijft daar heb ik die schuifband mee gemaakt als sluiting.
Design papier is van de Action en uit mijn restjes bak.



Deze leuke afbeelding heb ik van Debby gehad, hoefde alleen de verzendkosten toen te betalen, want ze was aan het opruimen een aantal maanden geleden. En nu kan ik er nog iets mee zoals je ziet.
Het is ingekleurd met distress inkt, jurkje: Wilted Voilet en Shaded Lilac.
Het bloempotje: Peeled Paint.
Bloemetjes: Victorian Velvet.
Haar: Vintage Photo.


Tekst is van Dove craft DCBS185.
Mini labeltje is van Craft Emotions 115633/0754. Daar zitten die leuke accescoires ook bij zoals dit bloemetje.




In de binnenzijde heb ik nog een uitgebreid kaartje gedaan.


Ook met een band laten sluiten.




Deze letters vond ik leuk uit te knippen en zelf woorden mee gemaakt.


De hoekjes heb ik geponst met een Vaessen hoekpons.




Dit hart komt uit het middenstuk van het kaartje hieronder.
Dit was te mooi om weg te gooien.
Deze mal is van Joy!Crafts 6002/1172.


En dit is weer zo'n leuk stempel afdrukje.


Klein lintje doorheen gehaald zodat je dit kaartje gemakkelijk uit het doosje kunt pakken.

Hoop jullie geinspireerd te hebben en dat jullie mee willen doen, dan kun je hier je foto van je creatie plaatsen en in de juiste album zetten.

Groetjes 
Elly DT Kaartjes Inspiratie Challenges.

fb pagina:


27 opmerkingen:

  1. Ik zag hem inderdaad al bij de nieuwe challenge staan Elly en het is echt weer een creatie op jouw lijf geschreven, zoveel mooie details, zo grappig dat je je mannetje dan om hulp vraagt,hier gaat dat ook zo! Die mannen hebben toch meer kijk op die dingen (ssssttt niet te hard zeggen anders gaan ze naast hun schoenen lopen hihi) Het ingekleurde meisje is ook erg lief. Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Hahaha idd. Maar wel fijn dat wij elkaar zo kunnen helpen, zo heb ik dat weer bij hem, even een andere kijk erop.
      Fijne zondag XX Elly

      Verwijderen
    2. Ik val in herhaling maar zo gaat dat hier ook Elly! Ach vandaar dat het huwelijk zo goed stand houd toch hihi xx

      Verwijderen
  2. Wat een beauty is dit weer!!!
    Sjonge jonge, hoeveel tijd steek jij steeds in het maken van je kaarten?
    Zóveel details, zoveel te zien en zoveel te "doen" aan flapjes en mapjes open maken en bekijken.
    Ik vind het weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Sommige vliegen uit mijn handen, de andere liggen wat meedere uurtjes op mijn bureau.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Een prachtige creatie is dit Elly...zo mooi gemaakt met veel leuke accentjes allemaal...Ik heb heel die fotoserie met bewondering stuk voor stuk goed bekeken...Echt een kunstwerkje is het geworden...
    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina, zo lief te lezen allemaal.
      Fijne zondag groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige creatie Elly. Daar zit weer heel veel werk in.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie, Elly! Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die is echt heeeel mooi! Knap staaltje vouwwerk :)
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WoW!! super mooi!! Elly.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow.....wat een schitterende creatie heb je gemaakt Elly! Je kunt er naar blijven kijken....mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie creatie, leuk model, mooie papiertjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er super uit, leuk model, ik vind het afdrukje echt schattig,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk model en je hebt er een mooi geheel van gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie een hele hoop vouwen in je creatie dus dat komt helemaal goed. Mis je me daar al een beetje hihihi. Gelukkig nog samen in een ander crea team.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heb mn best gedaan. Gelukkig spreken me elkaar idd ergens anders..en ben je nog niet van me af :)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Kan alleen maar zeggen: prachtiggggg

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen