Volgers

woensdag 24 juni 2020

Kadodoosje...

Hallo bloggers en volgers,

vandaag een creatie voor het DT team van Hobbyshop Veldmaat.


In het pakket zat een leuke mal van het kado doosje, deze is van Craft Emotions 115633/1508.
En dit fijne design papier van Precious Marieke Blooming Summer.
De achterkant is roze maar ik heb gekozen voor groen, oei wat gebeurd er nu hihihih.
Soms moet je even anders denken en doen toch.


Schattig toch dit doosje, voor een kadokaart, of een zeepje, of baby sokjes.
Ligt eraan voor wie het bedoeld is, je kunt er alle kanten mee uit.


Dit leuke toefje zit ook bij deze mal, alleen ik zal eerlijk zijn, ik liet dit toefje vallen en toen viel hij bovenop mijn andere restje van de lijmpistool..ik mopperen...ik dacht die krijg ik nog wel weggewerkt, maar helaas ging dat niet meer, maar als ik hem eraf had gehaald was de schade nog groter geweest.
En dan herkennen jullie het misschien...lijmpistool, heet...auw.
Het is vastgezet met een brad, want het bloemetjes vouw je helemaal dubbel.

De sprietjes zijn ook van Craft Emotions 115633/0200, werk daar ook graag mee.


In dit doosje heb ik deze 2 kaartjes gedaan.
Geweldig deze stempel,  deze is van Art Stamp Sweet Eyes SA6035IE.
Heb het ingekleurd met distress inkt: 
Forest Moss, Moved Lawn, Pumice Stone en Black Soot.


Deze tekst stempel zit ook bij deze set van het oog.


Een leuk setje zo.



Daar ik zo klaar was met het doosje, en ik in eerste instantie in gedachten had een ienie minie albumpje in het kadodoosje te doen.. heb ik deze erbij gemaakt.
Het paste niet in het doosje, dus albumpje wat uitgebreid en heb je een lief kado setje nu.


Laten sluiten met een satijnlintje..deze er helemaal omheen gewikkeld en toen pas dicht gestrikt.



Hier zie je het open, en met het strikje weer laten sluiten. Nu heb je een ster album.
Niet mijn eigen idee, ooit eens eerder gemaakt.


Dit is officieel een hele vlinder, heb hem doormidden geknipt en met dezelfde kleurtjes gekleurd als eerder genoemd hierboven.
Deze stempel hoort ook bij die set van Art Stamp.


Het mini envelopje van Hobbyshop Veldmaat kan niet ontbreken hier,
daar een klein kaartje in met een uitgeknipt bloempje van het design papier.



Vlindertjes zijn van Joy!Crafts 6002/1173.



Vlaggetjes met love allebei van Craft Emotions.
115633/0752 zijn de vlaggetjes, de tekst: 115633/0163.


Tapje en de pijl is van Craft Emotions 115633/1601, de hartjes zitten bij de stans van het kadodoosje.
De gaatjes van het tapje zijn gevuld met Nuvo drops Clear.


En hier nog wat sprietjes, zoals die ook in het bloementoefje bovenop het doosje zit.

Vele groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

alle gebruikte materialen kun je hier vinden:

fb pagina:



11 opmerkingen:

  1. Wow.....twee prachtige kadoosjes heb je gemaakt Elly!
    Mooi in het groen en hele leuke details erop....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt. En de toef ziet er prima uit, als je niets had gezegd, was het mij niet opgevallen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette
      Ja ik ben gewoon eerlijk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Een prachtige Elly creatie, daar ben je toch een tijdje mee bezig geweest! Oh ja herken het helemaal van de lijm even goed prachtig setje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo wat een prachtig project weer Elly, hier was je wel even zoet mee.
    Zo uitgebreid en zoveel prachtige details weer. Ik had ze natuurlijk weer vergroot bekeken en ik zie steeds weer nieuwe dingen bij jou... helaas ook je vautjuh met het lijmpistool AU! Jammer ook. Ik heb niet eens een lijmpistool, het lijkt mij geen goede combinatie met mij.... Mooie kleur heb je gebruikt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh oh....Wat heb jij toch een talent.
    Zo mooi dit setje.
    Als je de kleuren wat aanpast is het ook mooi als kerstkadootje.
    Grappig om zo'n sprietjes mal als favoriet te hebben, zo hebben we er allemaal wel 1 liggen die favoriet is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Idd je kunt het zo persoonlijk maken of voor ieder gelegenheid, dan ziet het er weer heel anders uit.
      Groetjes Elly

      Verwijderen