Volgers

donderdag 25 juni 2020

Vlinder....

Goedemorgen,

dit rolodex kaartje heb ik gemaakt voor de challenge die loopt bij Girlz Creative Crafts.
Ze wilden daar vlinders op je creatie zien.


De basis is van Bella Lulu 3002/0001, deze heb ik gemat op witte cardstock.



Vlinder stempel is van Carabelle Studio, Sweet Eyes.


Heb deze ingekleurd met Nuvo kleurpotloden - watercolours.
Rondom met een zwarte potlood een lijn getrokken en deze met een kwastje uitgeveegd, krijg je wat mee diepte in je kaart. Dit ooit eens geleerd bij Jolanda Schalken op een workshop.


Achtergrond is bewerkt met distress inkt:
Mermaid Lagoon en Seedless Preserves, en een mask van Studio Light SL34.
Je ziet daar weinig meer van.
Daaroverheen met Nuvo Shimmer Powder gekliederd:
Violet Brocade en Cherry Bomb.


Ze vallen bijna niet op, maar er zitten ook wat mini vlindertjes op, deze is met de Obla tang geponst.

En zo heb ik weer een kaartje voor in mijn rolodex, en die is nog lang niet vol.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


21 opmerkingen:

  1. Wow prachtig en ik had ze gespot de mini vinders.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en die stempel is geweldig!
    Ik wilde die per se hebben, en ik schaam me diep dat ik 'm nog nooit heb gebruikt....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Oh echt? Had je hem allang? Dan ermee aan de slag nu.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een mooie rolodex kaart met de prachtige vlinder
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi vlinderkaartje,Elly!
    Ik vind de gebruikte kleuren ook zo mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ook deze heb ik weer van dichtbij bekeken en ja hoor ik zie je kleine vlindertjes. Die grote is ook super zeg, naar die ogen blijf je kijken en alles in zo’n mooie kleuren,prachtig Elly. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!
    Vooral de ogen in de vleugels van de vlinder, zo mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Elly.....het was even zoeken naar de mini vlindertjes.....maar ik heb ze gevonden hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuk en kleurrijk kaartje voor je rolodex Elly..met een schitterende vlinder erop...mooi die achtergrond gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit is echt een prachtige vlinder. En mooi gemaakt!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een schitterende creatie weer! Hele mooie kleuren. De vlinder lijkt wel een masker!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw een hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen