Volgers

maandag 6 juli 2020

4 seizoenen...

Goedemorgen,

in mei zat ik in de top 3 met mijn puppies kaartje bij 4 seasons challenge.
En daardoor mocht ik nu gast designer zijn.
Altijd erg leuk, maar deze keer was de opdracht toch wel moeilijk.

Had genoeg in mijn hoofd maar de uitvoering was toch even wat anders.
Dus ben ik happy ermee, nee, uiteindelijk heb ik die kaart in de prullebak gegooid, kon die echt niet laten zien hier. En paar dagen later dacht ik aan ATC kaartjes.


De challenge deze keer bij 4 season challenge is:
maak een kaart met onze naam, of dat je kunt zien dat je de 4 seizoenen uitbeeld.


En hier was ik meer tevreden over.

De seizoenen tekst is van Joy!Crafts 6002/0550.


Alles is met Distress inkt gedaan,
kleuren: Wild Honey, Musterd Seed en Fossilzed Amber.
Langs de randen gedoodeld.
Zeepaardjes en schelpen vond ik wel toepasselijk.


Kleuren: Worn Lipstick, Picked Raspberry en Festive Berries.
Bij de lente hoort vrolijke warme kleuren, en vlinders en bloemen.



De masks zijn van de Action,
hier dacht ik aan bladeren en vogels die weer terug vliegen naar warmere oorden.
Kleuren: Shaby Shutters, Moved Lawn en Curved Pumpkin.


Winter, sterren, donker en sneeuw.
Kleuren distress inkt: Tumbled Glass, Faded Jeans en Stormy Sky.
En met een witte pen wat puntjes gezet.



En zo had ik het gedaan voor mijn tekst.



Groetjes,

Elly

fb pagina:

32 opmerkingen:

  1. Vind ze prachtig Elly heel mooi gedaan sfeervol ook.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed verzonnen en zo mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo jij weet toch ook steeds weer iets goeds te bedenken Elly.
    Wat zou ik wakker liggen als ik dit thema zou krijgen als GD hihi.
    Ze zijn stuk voor stuk heel erg mooi geworden.
    Een fijne maandag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ik kan soms er ook flink over piekeren hoor..
      Fijne maandag groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Het zijn 4 heel mooie seizoenkaarten Elly!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt deze opdracht als gastdesigner, Elly!
    Wat zijn die kleuren van de distressinkt toch mooi he en ze mengen prachtig, is jou ook goed gelukt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    Wat zullen ze blij zijn met de prachtige inspiratiekaartjes die je voor de 4 seizoenen gemaakt hebt.
    Super knap gedaan Elly.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke ATC-kaartjes en leuk verzonnen met de tekstjes in kleur! Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog, daar zijn we blij mee!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi! Ik zag de challenge ook voorbij komen en vind hem ook erg pittig. ATC is bij uitstek perfect ervoor.

    Maar je hebt het voor elkaar gekregen, ze zijn zuper!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaartjes. en de doodles randjes vind ik ook leuk

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elly,
    wat een verrassing een reactie van jou te vinden op mijn blog.
    Heel leuk! Dank je wel.
    Ik kom altijd een tegenbezoekje brengen en deze kaarten had ik al gezien bij 4 seasons, maar had niet door dat ze van jou waren!
    Heel mooi gedaan en goed bedacht!
    Ik ga maar volger vaan je worden, jij ook bij mij?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is inderdaad een pittige challenge, vind ik ook.....
    Dit vind ik zó goed bedacht! De kleuren passen helemaal bij de verschillende seizoenen.
    Mooi ook, zoals je alle bijpassende figuurtjes per seizoen hebt gemaakt.
    Je bent goed geslaagd vind ik.
    Ik ben nu eigenlijk wel héél nieuwsgierig naar je "mislukte" kaart😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Nou die is echt weggegooid. En komt ook niet meer bovenwater ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Dat heb je heel erg leuk opgelost Elly....het is zeker geen gemakkelijke opdracht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is je toch gelukt om leuke 4 seizoenen kaartjes te maken Elly...Ik vond het ook een mega moeilijke opdracht...
    misschien dat ik nog kans zien om er een te maken...morgen eerst een kerstkaartje in elkaar freubelen..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Ja was een nadenkertje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen