Volgers

dinsdag 14 juli 2020

Bloghop Samen Creatief 3

Goedenavond iedereen,

Net mijn allereerste Samen Creatief gegeven.
En laat hier mijn uitwerking aan jullie zien.

Als het goed is komen jullie net van Anneke af.

De hints komen morgen online op het blog van Hobbyshop Veldmaat


Het design papier is van Piatek - The four seasons - Summer.
Met het maken hiervan werd je echt vrolijk, het is zo'n fijne kleur geel.


Deze labels zaten ook in het design papier, heb hier de hoekjes met een hoekjespons van Vaessen gemaakt net zoals in het flapje van het doosje.


Het het laten sluiten met een magneetje.
En een geel satijnen lintje als handvat genomen.


De zijkanten en achterkant heb ik het gele design papier bewerkt met een mask van Pronty Crafts Mandala 470.770.038 en deze opgezet met distress inkt Peeled Paint en Picked Raspberry.


Echt prachtig vind ik deze masks.


Bovenop een bloementoef gemaakt, en hoe toepasselijk ook een zonnebloem zoals hij op het design papier ook te zien is.
Deze zonnebloem is van Marianne Design LR0545.


Het witte bloemetje en het roze zijn van Craft Emotions 115633/0510, 
de steeltjes zijn ook van CE 115633/0200,
en de grotere bladeren die helemaal onderop zitten zijn ook van CE 115633/0214.



Het papier hoeft ook weinig meer, eigenlijk niets, want het is gewoon heel erg mooi.
De randen heb ik ruw gemaakt met een mesje en afgeinkt met Walnut Stain.


En dit harmonica boekje zit in het doosje.




Have a nice day! Dit heb ik met embossing poeder gedaan, van Nuvo Golden Sunflower (echt toepasselijk deze naam)
De tekst is van Craft Emotions 130501/1820.


Wat achter deze label is zijn net zonnestralen ;) ook deze zijn van CE 115633/0516.



Ik vind het een sport om zo zuinig mogelijk met papier te zijn, de restjes die over zijn, probeer ik dan vaak ook zoveel mogelijk te hergebruiken.
Het leuke takje dwarsover deze pagina is van Joy!Crafts 6002/1472.
Heel sierlijk fijn takje.



Life is beautiful is hetzelfde als eerder genoemd.


Hier zie je goed de restjes...en ik wilde het geel iets meer terug laten komen.
De borderrand is van Joy!Crafts 6002/1498 en hierachter kun je een label schuiven.
Of een foto, wat je graag wilt.



Let's go, deze letters zijn van Craft Emotions 115633/0163.
Ik blijf ze fijn vinden deze letters.



Dit kaartje is wel gemaakt van het design papier, de rest zijn wel labels uit het design papier.


De hoekjes waar de label achterzit is van CE 115633/0751.


Hier de meeldraadjes weer gebruikt voor mini bloemetjes met in het midden een pareltje van Nuvo drops, kleur geel.


Deze label ook een van het design papier en met de labelpons van Vaessen gemaakt.


De afwerking van dit gaatje is een mal van Craft Emotions 115633/0754.





Ik hoop dat jullie het een leuk doosje met inhoud vinden en dat je het misschien ook wilt gaan maken.
Het pakket is hier te bestellen: Samen Creatief

Als je dit plaatst op fb bij Hobbyshop Veldmaat in de juiste album, dit kan tot 22 juli.



Nu ga je naar het blog van samen creatief 3 en laat daar ook een reactie achter dan maak je kans op een kadobon, 
Hoppen kan tot 20 juli.




Groetjes,

DT Elly Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:


55 opmerkingen:

  1. Prachtige Elly, wat een mooi designpapier heb je gebruikt. Erg leuk. Ik ga hem ook maken.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate.
      Benieuwd naar jouw uitvoering, maar die zal wel top zijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Je hebt het echt super goed gedaan en je creatie is super goed gelukt. benieuwd hoe alle creaties van degene die mee hebben gedaan eruit gaan zien. Het was in ieder geval weer een goedbezochte samen creatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby. Ja altijd leuk wat de anderen ervan maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een geweldig projectje is dit Elly...Ik heb genoten van je SOL 'Samen Creatief'...en ook het harmonicaboekje heb je prachtig opgepimpt ...nogmaals dank je wel ervoor!!!
    Lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOH Elly naast het creatief bezig zijn kun je ook goed en mooi fotograferen. je hebt het fantastisch gedaan. en jouw creatie is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Elly,

    Dit is ook weer zo`n super mooie Samen Creatief geworden top hoor.
    En wat gezellig zo`n bloghopronde ik heb meteen weer een aantal bloggen nu die ik ga volgen .
    Ik hop nog even verder tot blogs
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy.
      Ja het lijstje blijft groeien ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Vrolijke creatie en goed idee om een mask te gebruiken op DP van de achterkant Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Elly, wat heb je er een fris en fleurig projekt van gemaakt. Erg mooi en je hebt heel goed je best gedaan want alle creaties die ik gezien heb zijn prachtig!
    Bedankt allen voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjonge! Ik zit mij ogen hier uit te kijken, wat een geweldige creatie. Zo mooi met dat papier en al de labels. Wat een werk heb je eraan gehad, maar ik kan me helemaal voorstellen dat je het met heel veel plezier hebt gemaakt. Het ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Ja werkt echt fijn dit papier.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Oooooo deze is ook mooi......leuk papier ....zo fleurig....prachtig.......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow super mooie creatie Elly, zoveel details kijk mijn ogen uit!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel voor dit mooie projectje !
    Word hier helemaal blij van , zo een fris en vrolijk albummetje en doosje . Ik zal deze zeker nog meerdere keren gaan maken .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jessy.
      Ja zijn leuke kadootjes en snel gemaakt op het oppimpen na dan ;)
      Benieuwd naar jouw uitwerking
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Ik heb je foto’s stuk voor stuk bekeken en je overtreft jezelf steeds meer Elly. Wat een mooie kleurrijke creatie,ik snap dat je blij word tijdens het werken met deze mooie materialen. Het is je goed afgegaan je 1e les volgens mij. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Altijd voor je mooie woorden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Wat een gave kleurencombinaties! En uiteraard je "Samen Creatief"! Heel origineel en erg inspirerend

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, van de winter (Anneke) gaan we weer terug naar de zomer (Elly). Ook al zo mooi gemaakt. Wat een leuke creatie's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Elly. Mooie zomerse kleuren. En de bloementoef is ook weer prachtig. Leuk dat je hier ook een stencil van pronty hebt gebruikt op het designpapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is echt SUPER.
    Wat een prachtig papier, ik vind het fietsje zo leuk!
    Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt, met de vele details en kleine ruimtes om iets te schrijven of te plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kleuren
    Daar kom je vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Woow Elly, wat een prachtige creatie heb je gemzzkt!
    Natuurlijk heb je geweldig mooi dp gebruikt, maar het model is toch ook supermooi, leuk zo'n kaart in een doosje! Je mag trots zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Elly. Het is een prachtig doosje geworden. En ontzettend leuk dat je de samen creatief hebt gedaan. Was top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig is ie. Heel mooi papier ook!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi project heb je gemaakt, het papier is echt super,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig word er vrolijk van van de zomerse kleuren prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig doosje en albumpje. Mooi zomers en vrolijk design papier.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woww deze is ook gaaf Elly! Wat DP toch kan doen. Deze heeft een heel andere uitstraling dan het doosje/album hierboven.
    Wat een klus..... maar wat schitterend gedaan Elly. Chapeau!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gisteren was ik vanaf mijn campingplekje in de winkel. Ik vind het zo leuk daar....
    En toen zag ik dit albumpje! Normaal heb ik niks met geel maar dit albumpje was zo geweldig dat ik hem direct wil maken...wauw! Dus...spullen mee rn deze week op de camping gewoon aan de slag.....top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk te horen! Dank je wel. Ik ook niks met geel maar zoals je merkt hier wordt je echt vrolijk van.
      Ik ben echt benieuwd naar jouw uitvoering laat je het zien op de fb groep? Fijne vakantie nog.
      Groetjes Elly.

      Verwijderen