Volgers

vrijdag 17 juli 2020

You're beautiful...

Hallo,

een welkom voor mijn nieuwe volgers...ik vergeet dit telkens te melden, want mijn berichten zijn altijd ver van te voren ingepland, dus dacht nu eerst even melden hier.

Deze creatie was voor Samen Creatief, dus mijn proef zeg maar.


Sorry jullie worden echt weer overspoeld met foto's.
Design papier is van Maja Design Denim & Girls.
Zo mooi vind ik het, gewoon jammer dat het nu op is op een paar restjes na.


Ik heb voor deze keer gekozen om er een ketting aan te hangen, het zit vast met een bradje.
Het doosje sluit met een magneet.


Bloementoef.
Rolroosjes zijn van Marianne Design LR0256.
Blaadjes van Joy!Crafts 6003/0035.
En de sprietjes van Craft Emotions 115633/0200.
Andere bloemetjes zijn ook van Craft Emotions 115633/0510, en met die stekels achterin die is van Joy!Crafts 6002/1180. En natuurlijk kon ik weer niet zonder sisal.




Harmonica albumpje.
De ster is wat uitgesneden zodat er een label in kan.




De randen zijn ook te gebruiken wat onderin het designpapier altijd zit.
Ik probeer altijd zoveel mogelijk van mijn papier te gebruiken, gooi echt niks weg.


Believe is van Marianne Design COL1458.
Deze paste niet, dus heb de uiteindes afgeknipt en wat terug geplakt.


Hier de tekst..ook een randje van het design papier. Mooi toch.


Deze hoekjes zijn van Craft Emotions 115633/0751.
Vond ze wel leuk om te gebruiken om er een kaartje achter te steken.


De ster heb rondom voorzien van parels met Nuvo dorps wit.






En de borderrand van Joy!Crafts 6002/1498.







Ik noemde dit een proef, maar mijn echte proef is niet voorzien van design papier.
Ik ben deze gaan maken naar aanleiding van mijn eigen werkbeschrijving.
Jee dat was een werk om alles uit te werken, opschrijven, foto's maken bij elke stap.

En weer opnieuw..heb 2 proefjes liggen en eentje die weggegooid was.
Had al zoiets waar ben ik aan begonnen...

Maar heb besloten het niet meer te doen, ik kan me er niet gelukkig mee voelen, je bent meer hiermee bezig dan dat je gezellig/ontspannend aan het freubelen ben.
De druk is iets te groot voor me.
Maar zeg nooit nooit, want stel dat ik het toch nog eens wilt proberen, maar dat zal voorlopig echt even niet meer zijn.


Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

32 opmerkingen:

  1. hallo,
    de uitzending zelf heb ik niet gelezen, live, door werkomstandigheden, maar ik vind hem helemaal geslaagd en probeer bij meer vrije tijd hem ook te maken.
    Ook de bloghop heb ik gelezen , wat zitten ook daar mooie modelletjes bij, bedankt voor de inspiratie.
    Voor mij is je proef meer dan geslaagd
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Tinie. Benieuwd hoe de jouwe eruit komt te zien.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Helemaal top deze creatie, Elly!
    Maar ik begrijp wat je bedoeld, knutselen moet ontspanning blijven en alleen jij bepaald dat!
    Dat is voor mij ook de reden dat ik heel beperkt mee doe aan challenges, mijn hoofd wordt daar te druk van en dan is het ook geen ontspanning meer, jammer maar ja we moeten keuzes maken niet waar?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ja klopt helemaal.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. wat een mooie kaart leuke details, leuk zoals je hem helemaal kan uitvouwen, zou niks voor mijn zijn maar heel mooi om te zien wat een werk zit daar in
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen. Idd en zo is het leuk om bij iedereen totaal wat anders te zien.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtig!
    Wat een mooi designpapier heb je gebruikt.
    OOOhhh, ik snap dat je het voorlopig hierbij laat. Wat een werk zeg. Wel een leuke inspiratie voor ons, dank je wel!
    Je bloementoef is top.
    Alvast een goed weekend en even bijkomen, hahaha.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Crealientje.
      Het stap voor stap foto's en beschrijven dat is nogal een dingetje voor me, en dan een online workshop..nee dit moet je echt kunnen en liggen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Dat kan ik me heel goed voorstellen, het moet echt ontspannend zijn en dit is dn wel een megaklus als je alles op proef moet maken en fotograferen. Het ziet er wel prachtig uit,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap het helemaal Elly, wat een klus en dan de spanning pfffff.
    Goed dat je meteen de knoop doorhakt, rust. Dit album is buitengewoon goed gelukt wederom, wat een prachtig papier en mooie details.
    Een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat kan ik me nu helemaal voorstellen, dat de druk dan te groot is en dat je je dan opeens bedenkt: heeeeee..... het was toch een hobby? En een hobby is toch om te ontspannen??
    Wat je laat zien vind ik wel heel gaaf! Zelf kan ik dit helemaal niet goed, dus smul ik van de foto's. Echt een heel tof idee en prachtig uitgewerkt....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is idd een heel werk om een werkbeschrijving te geven en stap voor stap foto's te maken. Maar je hebt een prachtige creatie gemaakt echt top gedaan Elly!!
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je vindt het jammer dat het papier op is maar je hebt een prachtige creatie overgehouden Elly. Een mooi plaatsje geven en lekker van genieten, het is top geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem prachtig Elly. Kan me wel voorstellen dat de lol er zo een beetje af is, er gaat inderdaad veel werk in zitten. Maar het eindresultaat mag er zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, ik werd al bijna moe van het lezen een de foto's, laat staan dat je zoiets maakt en dan tussendoor steeds op moet schrijven wat je doet en wat de maar is enzo.
    Het eind resultaat is echt PRACHTIG, maar ik kan me voorstellen dat je er even genoeg van hebt nu😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat mooi gemaakt.
    Het is zeker een hoop werk om iets uit te werken, maar als mensen tevreden zijn en je ziet hun resultaten weet je wel waar je het voor doet.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda.
      Dat is ook weer zo. Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Veel foto's maar zeker allemaal de moeite waard om te bekijken ik hou van deze papier lijn van Maja design. Heel mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creatie Ellen !

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend doosje/album.... en wat een werk Elly!
    Kan me voorstellen dat hier te veel druk op zat en de lol van het knutselen verdwijnt.
    Het resultaat is wél supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. de proef is mooi en de "echte"ook!!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen