Volgers

maandag 20 juli 2020

Pink Girl...

Goedemorgen,

vandaag weer een pagina voor mijn Art Journal, en met een achtergrond van de gelliplate.



2de blad was het, en had hier bubbeltjes plastic gebruikt.


Deze stempel ooit eens overgenomen van iemand, nog niet eerder gebruikt past hier wel goed bij.
Wat ingekleurd met distress inkt:
Wilted Voilet, Picked Raspberry en Tattered Rose.


Crackle mask van Dutch Doobadoo en deze met structuurpasta opgezet.


De letters mask van Dutch Doobadoo heb ik met Candence Metallic Pearl gedaan.
Swirl stempel is van Joy!Crafts.


De mandala mask van Pronty Crafts, deze met distress inkt erop gezet.


Ben wel tevreden met deze pagina..kleuren spreken mij ook erg aan.

Groetjes,

wens jullie een fijne dag,

Elly

fb pagina:

27 opmerkingen:

  1. Prachtige stempel voor deze achtergrond Elly!
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit ook erg mooi.
    De haren van de dame waaien mooi in de wind, lijkt wel, waardoor deze pagina iets stormachtig krijgt, met de kleuren gecombineerd.
    Ook kan het niet goed uitleggen.
    Leuk hè, die gelli plate achtergrondjes.
    Kijk eens terug hoeveel je er al mee gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige pagina, Elly,
    Inderdaad die stempel is heel passend op deze pagina in deze kleurencombinatie, ik heb de stempel ook en ikvind em ook nog steeds mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De stempel doet het perfect op de mooie achtergrond
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie achtergrond in een hele mooie tint!!! De stempel is er ook heel mooi op...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. knap gedaan en leuk dat je wat achtergronden hebt.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige achtergrond en de stempel past er goed bij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt kei gaaf deze creatie Elly. Ik vind het waar kunstwerk.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou zeg, dat is heel goed gelukt met de gelliplate! Prachtige pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi artistieke pagina in je Art Book Elly...mooie achtergrond gemaakt met je gelliplate...TOP!!
    En ik ben vorige week donderdagochtend bij bij mijn nichtje Dimphie Tielen-Loos langs geweest in de Tussenweg zij woonde eerst in de Deurlechtsestraat in Roosendaal, tegenover de Kapelberg...nu wonen zij daar 6/7 jaar
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Die naam zegt mij niks, moet ik mijn vriendin even vragen haha, die weet alles.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. wat een mooi pagina voor je bullet journal, mooie kleuren heb je gebruikt voor je achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,

    toffe kaart; Krij je de badge van onze blog niet opgeslagen met je rechtermuisknop? Als je wilt mail ik je die wel? ofstuur je die via messenger door? Laat maar weten.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Claudia, en het is net gelukt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Met all die achtergronden van de workshop kun je voorlopig nog wel even vooruit. Heel erg mooi gedaan weer

    BeantwoordenVerwijderen