Volgers

dinsdag 11 augustus 2020

Bloghop Samen Creatief 4

Hoi hoi,

dat was een super gave Samen Creatief van Debby.
Misschien wat pittig, maar soms is het gewoon even goed lezen en goed naar de foto's kijken.
Het was erg stil deze keer en dat is wel jammer, maar het was ook zo warm, dat hobbyen echt niet te doen was. Misschien met de ventilator erbij.
Maar mijn ruimte is op zolder en daar wil je niet zijn.

Dit is mijn uitwerking geworden:

Ik vind het echt een super leuk patroon, is wel een mooi kado om weg te geven, want het is een groot model. Je kan er ook mooi foto's in kwijt.
Het design papier wat ik gebruikt heb is van Studio Light JMA06,
deze shop je hier:



Ik heb een sluiting gemaakt van een brad. Dit is toevallig een stoffen bradje, ik keek even in mijn bak wat er het beste bij paste.
Draadje, in dit geval een hemdcord gebruikt, langs achteren vastgeplakt.




Hier een vlindertje geplakt om daar een draadje doorheen te halen,
 Dit vlindertje is van Joy!Crafts 6002/1173.

Zoals je hier goed kunt zien worden hier 2 labels ertussen geschoven, geeft wat extra's.




Deze tag zit in de grote envelop.





Om dit stukje niet zo saai te maken heb ik het design papier wat gescheurd en in de hoek geplakt.


Zij aanzicht met het touwtje gesloten.


En hier waarbij de envelop nu open is.
Jullie kunnen nu verder hoppen naar:




En als laatste komen jullie bij het blog van Hobbyshop Veldmaat uit.
Als je overal een reactie achterlaat maak je kans op een kadobon.
En morgen komen de Hints op het blog ook te staan.

Je creatie kun je laten zien tot 16 augustus op facebook
 en met de bloghop kun je meedoen tot 19 augustus.

Groetjes

Elly DT Hobbyshop Veldmaat








31 opmerkingen:

  1. Hallo Elly,
    Top wat heb je mooie kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt, Elly. Jammer dat het dan stil is in de groep, was helaas ook verhinderd. Wil hem toch nog maken, mss met kerstdesign papier? Ik kijk even.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate. Ja het was ook ze vreselijk benauwd ook he.
      Dat zal mooi zijn, het is echt een leuk project.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Zo dat ziet er spannend uit. Maar vooral mooi. Ik ga me er eens in verdiepen. Werd gestoord, vandaar niet geheel gevolgd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela.
      Ja het zijn duidelijk hints dus moet wel lukken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een gaaf project Elly. Heel mooi en zeker ook het papier en de prachtige details. Het is ook zo warm....alvast welterusten en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja was gewoon niet te doen he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Prachtige uitvoering,moet alles nog juist in elkaar zetten.Goed lezen en kijken dus. Die van jou is echt prachtig! Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sylvia. Ja dat gaat jouw echt wel lukken, anders gewoon aan de bel trekken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Prachtig Elly wat een mooie creatie veel leuke details!
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woow Elly, petje af voor jou!
    Prachtig deze creatie, mooi dp en dan niet te vergeten in deze hitte gemaakt, ik ben onder de indruk!
    Ik ga ook even bij de volgende creatie kijken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Nou deze creatie is een week eerder gemaakt, dat doen we dan onderling zodat we na de live de bloghop gelijk kunnen laten zien. Maar vorige week was het ook al warm, maar gisteren wat het echt TE.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Mooie creatie, het papier is prachtig en de afwerking ook!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf en wat een werk heb je er aan gehad ik ga hem zeker nog een keer maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jacqueline. Ja hij is gaaf he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen