Volgers

donderdag 13 augustus 2020

Heel veel beterschap

Goedemorgen,

vandaag een beterschapskaartje. Deze had ik gemaakt naar aanleiding van de challenge die loopt bij Vintage and More.


Basis mal is van de Action, en het design papier uit mijn restjes bak, ik dacht van Pion Design.

Heel veel beterschap is een mal van Carlijn Design, ovale mal van Craft Emotion.
En op het design papier heb ik een achtergrond stempel gestempeld van Craft Emotions.
 Had je toch hezelfde design papier maar ziet het er toch anders uit.

Swirl van Marianne Design. Echt al een oudje maar die blijven leuk om ergens tussen te gebruiken.

Kleine bloemetjes van Joy!Crafts een toefje gemaakt van een stukje kant, zo lijkt het allemaal bij elkaar gebonden het bosje bloemen, zowel op het papier als wat ik erbij gemaakt heb.

Pleisters zijn van Alie. 

Afbeelding niet meer genoteerd, deze rondom afgescheurd en achter de afbeelding een stukje dun kant.
Wens jullie een fijne dag vandaag,

groetjes,

Elly


fb pagina:




29 opmerkingen:

  1. Prachtige vintage kaart Elly. Mooie bloementoef, de swirl heb ik ook nog en vergeet ik dan weer te gebruiken, staat er mooi bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Elly met het mooie dp en bloemen toef op je kaart.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie vintage kaart mooie details heb je gebruikt
    hier knap je zeker snel van op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en wat leuk om het plaatje gewoon te scheuren! Ja, die switl.... die heb ik ook nog.
    En die pleisters vind ik ook zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi deze beterschapskaart, Elly!
    Prachtig dp en mooie details heel mooi afgewerkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige beterschapskaart!
    Alles past erg goed bij elkaar.
    De bloementoef is een echte eyecatcher met de leuke pleisters.
    Heel leuk gedaan!
    Elly ik ben eindelijk bij Hobbyshop Veldmaat geweest. Wat een leuke winkel!Aardige dames die er werken.
    Heb natuurlijk het nodige weer gekocht :)
    Fijne dag verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Crelientje.
      Oh wat leuk, ik nog nooit, alleen bij hun op de beurzen.
      Ja lieve dames he, en herkenbaar dan moet je gelijk vanalles kopen he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Prachtige beterschap kaart Elly!
    Mooie papiertjes en details, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie invulling van het model kaart!!! Ik heb de mal ook en deze maar even opgeslagen als voorbeeld voor een mooie indeling.
    Ik leer lekker veel van je ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met mooi papier en details!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er weer een geweldige kaart van gemaakt Elly. Leuk om die pleisters in aparte kleuren te maken, ik denk eigenlijk meteen aan bruine maar dit is zeker zo mooi. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Haha bij onszelf doen we wel bruine op idd, nee hier niet ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Mooie beterschapskaart met een gave toef en leuke pleisters,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie beterschapskaart Elly, wat leuk die bloemetjes zo bij elkaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Elly,
    wat een prachtige beterschapskaart! De pleistertjes zijn leuk en het plaatje is heel mooi. Zo'n swirl blijft toch altijd mooi? Oud of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Ja eens swirl is tijdloos.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Wat een prachtige kaart mmet een mooie kleurencombo. Die pleisters zijn wel echt schattig

    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow.....wat een schitterende kaart heb je gemaakt Elly!
    Er is van alles op te zien....dat doet de patient zeker goed!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi! leuk die pleisters in die kleur.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen