Volgers

zondag 16 augustus 2020

Gizmo...

Hallo,

vandaag heb ik een reminder voor de challenge  bij Kaartjes Inspiratie Challenges.
Deze keer willen we graag je favoriete huisdier zien op je creatie.


Zoals je al ziet mijn lievelingsdier is de hond en wel onze Gizmo.
Het blijft een kunst om een art journal pagina op te leuken.
Ik ben weer met Oxide inkt aan de slag geweest.
Kleurtjes: Aged Mahogany, Walnut Stain en Fossilized Amber.


You left powprints on my heart.
Is een gekregen stempel.
Helaas hier wat onduidelijk, ik wilde er nog een keer overheen stempelen maar zonder stempelhulp is dat bijna niet te doen.
Deze mini art journal heeft ooit iemand eens gemaakt voor me met kerst als kado.
Deze pagina's kunnen er niet uit, dus waagde ik de gok zo te stempelen.
Gizmo zijn letters van Craft Emotions,


Schattig hondje, deze is ingekleurd met Nuvo kleurpotloden Watercolours.


Het voetafdrukje hadden we in juni eens gemaakt, met waterverf en een kwastje..zijn voetbedje even geverfd, we hebben wel gelachen, de hond begreep er niks van.
Wij maar iedere keer opnieuw maar lukte gewoon niet, en dit was wel de eerste afdruk.
Als ik hem nu zo zie, is hij toch wel leuk gelukt even met een fineliner rondom getekent.


Deze voetjes zijn van Craft Emotions 115633/0113.
Rondom gedoodled, ik had geschreven, Gizmo is de allerliefste hond, haha en zo slordig mogelijk.


Hier zie je de mini art journal.

Hoop dat jullie mee willen doen met de challenge en je plaatsen in de juiste album.

Groetjes Elly
DT Kaartjes Inspiratie Challenges

fb pagina:

16 opmerkingen:

  1. Wat is het leuk geworden zo mooi gedaan Elly!
    Fijne zondag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Elly, ik vond het nog een hele uitdaging, hihj.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach dit ziet er zo leuk uit.
    Die achtergrond heb je prachtig gemaakt.
    Gizmo staat er mooi op.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pagina in je journal, Elly!
    Mooi gemaakt, daat zal Gizmo trots mee zijn!
    Lachen dat je het pootjeafdrukje hebt gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Ja hahah, en de hond maar zielig kijken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat een leuke pagina Elly!
    Prachtige achtergrond, super mooi kleuren leuke met het voetafdrukje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze pagina in je art journaal, ik vind het pootafdrukje echt heel leuk
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk idee met de echte pootafdruk van Gizmo Elly!
    Misschien ook eens proberen hier...
    En die gedoodlede (schrijf ik het goed? Hihi) tekst is zooo leuk bedacht. Al met al een prachtig geheel.
    Lieve groetjes Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja veel succes ermee, wij dachten dat hebben we zo gedaan, maar nee hoor. Wel lol gehad natuurlijk.
      Haha hoe je het schrijft weet ik niet.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Leuke pagina en mooie kleurencombi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen