Volgers

vrijdag 7 augustus 2020

Just for you

Goedemorgen,

ik zit nog een beetje in de rolodex kaartjes, want laatst las ik bij een berichtje van mij, dat iemand hem ook had, maar er nog maar 3 in had hangen.
Ik dacht oke, dan zal ik er eens eentje sturen.
Zij heeft me ook weleens verrast met een attentie, dus denk dat ze dan hier ook wel blij mee is.


Rolodex mal van Studio Light SL121.
Dsp ook van Studio Light JMA03.


Mini envelopje weer gebruikt maar deze keer dicht geseald met kaarsvet.
Dus hier geen kaartje in verstopt. En mn mobiel heeft het lintje scherp gesteld ipv het envelopje.
Wat swirls achter het envelopje geplakt van Joy!Crafts 6002/0507.


Dream wat aangezet met een paarse fineliner en ook gedoodeld.


De andere zijde.


Just for you van Marianne Design LR0224.
En de mini vlindertjes zijn met de Olba tang geponst.


En natuurlijk onderin de mini bloemetjes van Joy!Crafts 6008/068.

Ze heeft hem inmiddels al ontvangen en vond het erg lief van me.

Van de week viel er nog een mooie prijs bij me binnen van een challenge van Vintaga and More.
Dat was weer een super leuk kado, een goed gevulde envelop.


Wordt je toch happy van, daar zal vast en zeker weer iets van gemaakt gaan worden of ergens op gebruikt gaan worden.


Deze creatie wilde ik mee laten doen bij:
challenge is Alles Mag.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

29 opmerkingen:

  1. Super leuk je rolodex kaartje mooie kleurtjes.
    Geniet van je prachtige prijs.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo je hebt een schitterend rolodex kaartje gemaakt, ik snap wel dat degene waarvoor je het maakte blij verrast was. Mooie kleuren en die leuke ieniemiene vlinders en bloemetjes zijn weer super. Wat heb je een leuk pakket ontvangen, hier weet jij wel raad mee Elly! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja gaat goed komen, alleen de komende dagen niet, te warm in mijn hobbyhok.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Ja dat is niet leuk, ik zit heerlijk in de huiskamer en ons appartement blijft redelijk koel al gaat het nu toch sneller omhoog dan anders...en we moeten nog even....
      Ga jij lekker zitten lezen beneden? Liefs xx

      Verwijderen
    3. Nee lezen lukt me niet zo. Zo snel afgeleid. Zwemmen in het zwembad bij onze buurtjes die weg zijn. Heerlijk hoor

      Verwijderen
    4. Jaaaa ik las het, maar helaas nu zul je het met een teiltje water moeten doen....knuffel xx

      Verwijderen
  3. Wat een leuke rolodex kaart heb je gemaakt. En je prijs ziet er super uit, veel plezier er mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, heel mooi.
    Geniet van je verdiende prijs!Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dit rolodexkaartje, Elly!
    Mooie combinatie van kleuren, leuk detail dat je het envelopje gedicht hebt met kaarsvet!
    Veel plezier met de gewonnen spulletjes, daar zien we vast tzt wel wat van terug op jouw creaties!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi verrassingskaartje.
    Die zal vast wel in de rolodex komen.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creatie heb je gemaakt, heel leuk gedaan dat kleine envelopje dichtgemaakt met kaarsvet!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een hele mooie creatie en wat heb je een leuke prijs gewonnen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan en heel mooie kleuren combi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou bijna een rolodex aan gaan schaffen maar ik weet van mezelf dat ik er te weinig mee zou gaan doen net als mijn Art Journal...
    Maar je kaartje is echt heel erg mooi!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jole. Niet doen dan. Want ook ik heb een art journal en die zie ik ook niet vol komen
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. wat een mooi kaartje voor de rolodex, zag het al eens eerder langs komen
    leuke prijs heb je gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart. leuk idee dat sealen met kaars vet.

    groetjes Narga

    BeantwoordenVerwijderen