Volgers

woensdag 5 augustus 2020

Good friends

Goedemorgen,

2 labels die al enige weken klaar is...en ik maar puzzelen wanneer plan ik hem in ;)

Was aan het kliederen geweest met paint van de Action.


Label is geponst met labelpons van Vaessen.


De gebruikte materialen.
In dat paint zit een glittering, geeft een mooi effect.


Met het distress inkt heb ik de mask opgezet van Nellie Snellen, kleuren Peacook Feathere en Salty Ocean.


Bovenin een hartje uitgestanst en daarin een gaatje gemaakt om een lintje doorheen te doen.
De randen gedoodeld met een zwarte fineliner.

Wat bijna niet te zien is is de achtergrond stempel alfabeth van Marianne Design. Deze heb ik gestempeld met Spectrum Noir inkt kleur Parakeet.


Deze meisjes stempel en de tekst is van Alie.
Good friends cheaper than therapy! Klopt ook wel toch.

De meisjes zijn pas later gestempeld toen ik helemaal klaar was met kliederen, en deze nog wat ingekleurd met distressinkt.



De bloem is van Studio Light en is met paint ingekleurd.
Wat gespetterd met de paint en een beetje Shimmer Powder Atlantis Burst gebruikt.


Hier zie je de schittering wat.


En hier zijn ze dan nog even samen.
Het was een lange strook die ik eerst bewerkt had en daarna doormidden gesneden.
Mijn dochter vond ze erg mooi...en dat is al wat ;)

Groetjes,

Elly

fb pagina:

22 opmerkingen:

  1. Leuke labels Elly. Heerlijk om zo met verf, inkt en stempels iets moois te maken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap werk hoor Elly, zo gekliederd en dan zo’n mooi resultaat...ongelooflijk!
    De tekst is super en zeker waar! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze ook erg mooi. Die meisjes stempel is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat geklieder met verf super leuk geworden, bij mij word het nooit zo als ik klieder met verf.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Elly!
    Wat een mooi resultaat, ik ben helemaal weg van de kleuren zo mooi passend bij elkaar, in combinatie met de stempels! Ik zou dit geen kliederen meer noemen, kunstzinning bezigzijn is beter!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wow, ik vind dit zo kunstig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neem mooie kleuren, leuke stempels en een leuk modelletje en jij maakt er deze prachtige labels van!!! Helemaal geweldig....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tags heb je gemaakt, ik vind de meiden stempel en de tekst super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige labels en gaaf gedaan Elly ook een gave meiden stempel
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi, deze labels. Duidelijk beschreven hoe je ze gemaakt hebt. En die stempel is ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie tag. Ik snap alleen niet wat je met de paint van de Action hebt gedaan.....

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Rond die cirkel gekliederd met die paint, en de meisjes wat ingekleurd.
      Groetjes Elly

      Verwijderen