Volgers

maandag 3 augustus 2020

ATC in Art journal

Goedemorgen,

deze vier ATC kaartjes had ik gemaakt als gastdesiger bij 4 seasons challenge, maar nu lagen deze kaartjes maar op mijn hobbykast.

Ik was aan het opruimen, en kon ze niet weggooien, vond ze best leuk  en ook fleurig van kleur.
Dus bedacht ik plak ze gewoon in mijn Art Journal boekje.
Het past ook precies.


Heb nu de ruimte die over was geprobeerd in dezelfde kleurtjes te bewerken, en is al aardig gelukt.
En zo zijn mijn ATC kaartjes niet in de papierbak beland, maar netjes in mijn mapje.



Mask van Nellie Snellen en Alfabeth achtergrond stempel van Marianne Design, deze laatst gekocht in een uitverkoop.
De witte vlekken komt omdat ik met water heb gespoten, want dit is met oxide inkt gedaan.
De randjes wat gedoodeld.



En deze achtergrond stempel is van Alie.


Kort blogberichtje, maar ook weleens lekker toch.

Groetjes en een fijne dag,

Elly

fb pagina:

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk Elly, en zo is het mooi bewaard in je Art Journal boekje.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zou ook zonde zijn geweest als je ze had weggegooid, want zo heb je een paar mooie pagina's in je Art Journal!
    Fijne week en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel origineel bedacht en errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk bedacht Elly!
    zou toch te jammer zijn geweest als je deze mooie achtergrondjes had weggegooid, nu zijn ze mooi bewerkt en veilig in je boekje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed idee om het zo te doen. Het is toch jammer als je ze weg had gegooid hoor!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer om ze weg te gooien en zo ziet het er toch mooi uit!
    Ook ik ben een liefhebber van schuimgebak..mmmm
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk zo Elly, zou zeker jammer zijn om ze niet te gebruiken.
    Het zijn kleurrijke creaties. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed idee, om ze toch te bewaren. Is toch zonde om zoietes weg te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle kleuren en patronen zijn goed, je moet opslaan voor verzameling.

    Groeten uit Indonesiƫ.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kleuren en patronen. Mooi gemaakt
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen