Volgers

zondag 2 augustus 2020

Just Married

Hoi hoi iedereen,

nou dan maak ik de week maar vol en dan echt elke dag een blogbericht.

Ik kon deze creatie echt niet over een paar weken laten zien, vind hem zo leuk geworden.


Heb er nu een trouwhoedje van gemaakt. Was eerst met een projectje bezig en ondertussen zat dit hoedje alweer in mijn hoofd. dus voor de hitte van afgelopen vrijdag heb ik hem gemaakt.
Lange leve de vrije dagen (schoolvakantie)


Stempel is van Joy!Crafts.
Het malletje van Alie volgens mij.


Bloemetjes gecombineerd, van Craft Emotions en Marianne Design.
In het midden parels geplkat, waarvan in de grote bloemen hartjes parels.


De basismallen zijn van Crealies.


Dit mooie bloemetje vond ik tussen mijn kantjes, wat parels, meeldraadjes en stukje tule bij gedaan, en heb zo een mooie toefje voor op het hoedje.



Parelrand eromheen, deze is van de Action.

Heel mooi zo in het zwart wit geworden vindt ik.
Nou nog iemand die gaat trouwen hahaha.

En gisteren ontvang ik met de post een schittered rolodex projectje die Dineke naar mij stuurde:







En wat een mooi design papier he! Ik zat buiten in mijn hangstoel dat mijn man riep, kijk een kadootje voor je. Ik dacht van Alie hahaha, maar toen zag ik een handgeschreven envelop.
En idd een mooi kadootje, en met zelfs nog wat losse kaartjes erbij.


Wens jullie een fijne zondag toe,
wij gaan vanavond BBQ-en met het gezin.


Groetjes,

Elly
fb pagina:

38 opmerkingen:

  1. Wow Wow schitterend Elly zo mooi in zwart wit. Leuke toef er bij. Helemaal top!!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie hoed! Prachtig!

    En wat een prachtig kadootje.

    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh wat een mooie hoed heb je gemaakt wat een werk met al die kleine details erop het lijkt wel een echte hoed
    en wat een leuk cadeautje heb je gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen.
      Ja mijn schoonzus dacht dat het een echte hoed was, ja de foto is zo anders dan in het echt he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Jaaaaaaa hoor Elly, alweer zo’n schitterende creatie.Wat is dit een prachtig hoedje geworden. De kleurencombinatie is top en zoveel mooie spulletjes gebruikt,geweldig. ik wilde al zeggen dat je foto’s erg groot zijn hihi.
    Kun je niet gewoon op de foto klikken en selecteren welke maat je wilt klein-ware grootte-groot? Anders weet ik het ook niet...succes.
    Een fijne zondag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Nee dat lukte niet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Nu is het ondertussen toch gelukt Elly?

      Verwijderen
    3. Ja gelukkig wel met de tips die de dames me gegeven hebben hier.

      Verwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gemaakt.
    Als je op de foto klikt en daarna op het potloodje, kun je het formaat van de foto aanpassen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda. En ik ga het even proberen, want dit ziet er zo gewoon niet uit.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Mooi dit trouwhoedje Elly!
    Prachtig gemaakt en wat heb je een leuk pakketje binnengekregen!
    Als je een foto hebt geplaatst en je klikt erop komt er een venstertje tevoorschijn met potloodje en een + en - als je daarop klikt kun je je foto verkleinen of vergroten...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      En ik ga het even proberen nu.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige hoedje! En de foto's vind ik zelf niet te groot hoor, lekker duidelijk te zien zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Klopt ze zijn net aangepast. hihi ik zal mijn tekst/vraag gelijk ook even weghalen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat een gave hoed, echt prachtig. Staat ook nog steeds op mijn to-do lijstje of zeg maar lijst!
    Mooie versiering erop, helemaal TOP!
    Het cadeautje wat je kreeg is ook niet te versmaden, heel mooi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ank. Gewoon beginnen want is echt zo gemaakt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wauwww ik snap dat je deze meteen wilde laten zien!!! Wat een beauty is dit...supermooi gemaakt....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke. Ja toch! En nog gelijk verkocht ook iemand had interesse, ze had binnenkort een bruiloft.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Beide creaties erg mooi. Joy hoofd is prachtig en je gekregen creatie ook

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie is dit, heel chique in zwart/wit en een gave toef.
    Geniet van de BBQ
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Het was gezellig onze buiken weer vol.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Wat een prachtige creatie Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat schitterend weer! Je hebt heel wat uurtjes zitten knutselen voor al de projectjes van deze week! En alles even mooi! EN wat leuk zo'n verrassing met de post!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Vaak heb ik dingen al 2 weken vantevoren ingepland hoor ;)
      En als ik echt niet kan wachten plaats is de rest ertussen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Wat een prachtig hoedje is dit geworden en ik vind de kleur ook erg mooi!
    Een fijne week.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. deze hoed is prachtigggg. Ik wil ook nog proberen zoiets te maken.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Gewoon doen, want hij is gemakkelijker dan dat je denkt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  16. Ooh wat een geweldig hoedje heb je gemaakt. Prachtig voor een bruidspaar. En dat zwart/wit, doet het erg goed voor dit model.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi hoedje, die lijken groot, en zijn te geef of te versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela.
      Nee hoor dit hoedje is niet groot,past op je hand. Ik zou ze persoonlijk geven..zou anders bang zijn als je hem verstuurd dat hij wat platgedrukt gaat worden door de postbode.
      groetjes Elly

      Verwijderen