Volgers

woensdag 16 september 2020

Albumpje

 Hoi hoi,

jeetje zitten we weer in oktober en wat ik jullie laat zien was ik vanaf 25 augustus al mee bezig, met de basis dan. Toen weer opzij gelegd, want ik had hem voor mijn dochter willen maken, daarom deze keuze van het design papier, daar zij interieur ontwerpster is.

Maar zoals sommige misschien wel weten, maar ik nog graag iets voor het eigen gezin, heel raar.

 Dus had ik dit opzij gelegd. Maar telkens kwam er iets in en eind september had ik hem dan eindelijk af. Nu met het doel voor een vriendin die van spreuken houdt.

Dit idee de basis van dit alles komt van hier vandaan:

Annekes cardart


Marmerlook, en wat achtergrond tekststempels gezet van Ali.
Laten sluiten met een koordje.




Grunge stempel van Studio Light en de randmal van Marianne Design CR1330 had deze eens gewonnen.



Deze tekst is met de peripage gemaakt.



Al deze teksten zaten in het design papier, is een blok van de Action.
Ronde mal is van Craft Emotions 115633/0516.






Deze mal is van Marianne Design LR0552 en de tekst van de Action,


Deze randmal blijft leuk deze is van Noor Design 6002/0259.




Forget your troubels and dance.
Waar deze vellum quote vandaan komt weet ik niet. Deze hebt ik vastgezet met washitape.



Er is genoeg ruimte om zelf nog meer quotes erop te plakken of te schrijven.
Dit blog bericht stond al een tijdje klaar...maar lag dus al een maand op mijn bureau, en nu is alles leeg (hihi misschien inmiddels liggen er weer andere half afgemaakte dingen) maar niet bij dit bericht aanmaken. Ben al een paar uurtjes bezig geweest met blog berichten inplannen, is net teveel, wordt het zitten even beu.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


1 opmerking:

  1. Wat een prachtig album Elly. Prachtig papier en al die geweldige teksten. Leuk idee om dat velum met washitape vast te zetten. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen