Volgers

vrijdag 18 september 2020

Suc6

 Goedemorgen,

laatst vroeg mijn man of ik een kaart wilde maken voor een collega die wegging en liefst zo groot mogelijk want er moesten veel collega's in kunnen schrijven.

Dat werd een denkwerkje...ten eerst voor een man en ten tweede de opdracht..het is nu een simpele kaart geworden, en manlief was tevreden.

De kleuren heb ik blauw wit gedaan...dit is ook van hun bedrijf (wel niet de goede kleuren)


Basis is een Dutch Doobadoo mal 460.713.189, waarvan ik 1 kant recht gelaten had.
Suc: 470.715.820 en 6: 470.456.003.
Design papier van de Action.


Tekst is van Craft Emotions 130501/1318.


Binnenin gewoon met printerpapier een zigzag gemaakt.
Dus ruimte genoeg om te kunnen schrijven.



En ik ontdek ineens dat ik deze creatie mee kan laten doen bij Knutsel en Kadootjes, met een cijfer op je creatie, toevallig doordat ik een ander bericht aan het inplannen was dacht ik aan deze kaart.


En was een beetje later uit bed, dus gauw dit kaartje nog plaatsen wat ik gekregen had van Lisanne, ook zo'n mooie.



Groetjes,

Elly

fb pagina:


28 opmerkingen:

  1. Geweldig bedacht Elly, leuke uitvoering enne plek genoeg om iets te schrijven dacht ik zo!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, ja hoorde dat hij nogal vol stond.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. gave kaart geworden en goed opgelost voor het inschrijven Elly
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dat schud ze gewoon weer uit haar mouw die Elly!
    Wat knap hoe je deze “opdracht” goed uitgewerkt hebt,hij is schitterend geworden! Wat zal je man veel reacties hebben gekregen op deze mooie creatieve kaart? Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. D8t is mooi en leuk bedacht Elly!
    Inderdaad voor een man moet het vaak wat stoerder zijn, behalve voor mijn man die is dol op bloempjes en kantjes en glitter en glimmertjes, maar goed daar was de kaart niet voor he...
    Heel mooi gemaakt in een mooie kleur en slim dat harmonicagedeelte binnenin, fijn dat de kaart gewaardeerd is!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Oh echt!! Dan is het voor jouw man wel gemakkelijker een kaart te maken hihihi, geweldig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Prachtige kaart voor een man, Elly. En mooi opgelost voor het schrijfgedeelte.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart leuke mal en een leuk idee om daar van die grote letters op te plakken en binnenin de velletjes om op te schrijven. mooie kleurcombinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer heel gaaf gemaakt!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart Elly, leuk om de cijfers zo te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke mannenkaart, lekker stoer en genoeg ruimte om te schrijven
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf en wat ontzettend slim om die binnenkant zo te maken. Dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een geweldig leuke kaart en goed bedacht om binnenin zoveel schrijfruimte te maken!
    Deze ga ik onthouden!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat stoer.
    Leuk, die tekst zo, suc6. Hoe heb je dat zo gauw bedacht?
    Ik presteer altijd slecht onder druk, maar jou ging het goed af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Heb daar ook moeite meer hoor, maar uiteindelijk vinden ze het dan toch mooi terwijl ik dan zo hard twijfel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Wat een leuke kaart. Goed idee om er extra schijfruimte in te maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart, leuk model, goed gevonden!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen