Volgers

zondag 20 september 2020

vouwkaartje

 Goedemorgen,

een vouwkaartje laat ik zien en heb deze gemaakt voor een aantal challenges, of ze goed zijn voor daar weet ik niet, maar dat hoor ik dan.

Jeetje wat vond ik deze moeilijk...en waarom, vooral door de kleuren die me totaal niet aanspreken, en het model is leuk maar is gewoon niet op te pimpen. Tenminste door mij niet...haha, je hebt zo je ups en downs, en dit is een grote down, maar dacht ik ga hem wel laten zien, want op de een of andere manier kon ik hem niet wegleggen. 


De voorzijde is naar aanleiding van een challenge op fb bij de groep De Hobbystudio.
Challenge hier is een inspiratiefoto:




Design papier is van de Action. Zonnebloem van Alie.
Takjes/blaadjes heb ik ooit eens gekregen.


Klein vogeltje is van Cut-ties 20059.


En ja hoor ik heb weer een schuifband gemaakt.


En hier zie je opgevouwen kaart.
Twist and Turn card noemen ze het op you tube, had deze ooit eens gezien bij Geralien's Creations blog. Kwam deze beschrijving tegen toen ik iets aan het zoeken was, in mijn map met beschrijvingen.
Het is een 20x20 dsp en om de 5 cm gerild rondom.
Dan in het midden diagonaal gerild, ik heb dat exrpes met inkt afgeinkt, gewoon om het effect te geven.
En deze creatie is voor 4 seasons blog, challenge daar is meerdere vouwen.




Ja en dan hoe ga je de binnenkant nu oppimpen, gezocht naar combinatie, naar andere basis papier, maar nee het wilde niet vlotten, hier een mask gebruikt van  Nellie Snellen.


Eekhoorntje is van Craft Emotions 115633/0113.
De spin en spinneweb van Joy!Crafts 6002/0532.
Want bij Carlin's kaartenparadijs vroegen ze om een dier en bladeren op je creatie.
Ben bang dat ik deze daar niet aan voldoet.


In het midden halve eikenbladeren deze zijn van Marianne Design CR1243.


En door de kleuren en de spin..dacht ik deze kaart kan misschien ook wel doorgaan voor een herfstig kaartje, en dat is dan voor Girlz Creative Crafts.

Heb zeer diep getwijfeld zal ik deze creatie laten zien of niet, maar al is het alleen voor de voorzijde en het grappige vouwmodel, misschien kunnen jullie mooiere creaties ermee toveren.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


39 opmerkingen:

  1. Ik snap precies wat je bedoeld, toch is ie leuk!
    Maar dat gebeurt dus als je jezelf wilt blijven uitdagen.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana, en ik zag net pas dat ik hetzelfde patroon als jouw had gebruikt toen ik hem ging linken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Ik begrijp je wel, maar toch is hij erg leuk geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap wat je bedoeld, en soms zijn we heel kritisch voor ons zelf. Hij is leuk geworden ingewikkeld model alles komt mooi over Elly.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik snap je, het is geen Elly-creatie! Toch als je de foto’s van dichtbij ziet en de details die je erin hebt aangebracht ziet het er toch mooi uit hoor en de band eromheen met de zonnebloem is ook erg gaaf. Hij is anders maar je mag er zeker wel mee voor de dag komen hoor! Een fijne zondag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma...idd geen Elly creatie.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Hi Elly, ik zie het. Dit is geen model voor jouw, ook niet voor mij.
    Toch is ie leuk geworden. Zul je zien dat je met deze kaart ook nog een topper wordt ;)
    Groetjes Renate Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate. Ja klopt helemaal wat je zegt over dit model,
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Toch is het een leuk kaartje geworden hoor.
    Als ik op je links voor de challenges klik, kom ik op je eigen blog. Misschien ligt het aan mij blogger?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Ik had er geen last van...hopend is dat vandaag niet weer zo
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Noi ik vind het een superleuk kaartje, Elly!
    Maar ik begrijp je wel sommige modelletjes zijn wat moeilijker op te pimpen, dat is bij deze een hele k,us aan de binnenkant maar het is je gelukt!
    De buitenkant met zonnebloem vind ik ook zo mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Elly!
    Ook je succes kaart hieronder is TOP!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kunstig gevouwen kaart Elly. Er staan diertjes genoeg op toch 😊
    Een mooie bijdrage voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind m toch heel leuk hoor. Echt herfstig
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik snap precies wat je bedoeld.
    De voorkant is super!! Zeker met de band en de zonnebloem.
    Maar dan....... tja, dan vouw je het open en dan,..... weet je het niet meer.
    Ik zou dat bij dit model ook hebben.
    Teveel vakjes en teveel beperkingen in je creativiteit. Je kan er bijna geen 1 geheel van maken.
    Het is gewoon geen Elly kaart denk ik.😉
    Toch mag je er trots op zijn, want het is knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Idd precies wat je zegt, geen geheel ervan kunnen makem.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Ik vind de voorkant en de band erom heen heel erg mooi, tja de binnenkant, leuk al die vouwen, maar je kunt er verder niks mee, maar goed je best gedaan
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Ja deze kaart zal ook nooit de deur uitgaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Hij is toch wel heel leuk geworden! En wat je versierd hebt is ook heel leuk! Niet te streng voor je zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Haha dat is juist zo moeilijk niet te streng zijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Een ingewikkeld kaartmodelletje, waar vast veel werk in zit.
    De kleurencombinatie vind ik wel prachtig, vooral voor deze tijd van 't jaar.
    Het is toch wel een leuk kaartje geworden Elly.
    Mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ingewikkelde creatie, maar dat is aan jou wel besteed.
    Mooie kleuren!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi kaartje
    leuk dat je mee doet aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart met meerdere vouwen erin.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave kaart, erg leuk model en prachtige herfstkleuren!
    Dankjewel voor je deelname aan onze niet eenvoudige uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen