Volgers

zondag 18 oktober 2020

December daily 1

Goedemorgen,

op fb zag ik voorbijkomen dat Marga Dounen 6 weken lang een december daily ging maken. En dit leuk me wel leuk..hopend ga ik ook alle dagen van die daily dan ook volbrengen.

Voor nu heb ik de voorzijde van de daily al klaar en dat is wat ze de eerste keer ook liet zien, gelijk meegeschreven want je kreeg veel info mee. Hier vind je de uitleg erover:

You tube uitleg December Daily


De gaatjes moet ik er nog inmaken..want ik ga een eigen journal nog in elkaar zetten, deze is van Craft Emotions. 


Het design papier wat ik gebruikt hier allemaal is van Stamperia Pink Christmas, want ja roze moet er bij mij wel in voorkomen.
En restjes van Craft&You design, Frozen.
Wil er nog meer bij gaan zoeken..want 18 pagina's maken is nogal wat.
2020 zijn cijfers van Marianne Design CR1429.


Save te memories is een stempel van de Action net zoals de negatief afdruk.


Daily is een stans van Craft Emotions 115633/0427.


De labels zijn stempels van de Action, en December en de datums is van Joy!Crafts 6410/0078.


Deze klok komt uit een oud uitdrukboekje van Studio Light SC17.
En je ziet ook dat ik spetters heb gezet met gesso.


En een mooie mask gebruikt van Dutch Doobadoo 470/715.624.
Deze met distress opgezet, de kleuren Victorian Velvet en Aged Mahogany.

Fijne zondag,

groetjes,

Elly
 
PS: vandaag 2 posten die online gegaan zijn...toch iets verkeerd gegaan tijdens het inplannen.

fb pagina:


28 opmerkingen:

  1. Wat mooi Ellie, schitterend papier!
    Fijne dag groetjes ,Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Nicolette.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo heb je aan het eind van het jaar en heel mooi zelf gemaakt boek om alles in te bewaren. Dat wordt een mooi aandenken aan een heel bijzonder jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo dit is een heel project, wat knap Elly.
    Is wel wat bij jou past want je kan er zoveel creativiteit op kwijt.
    Ik zie nu alweer mooie details. De klok is ook gaaf met de spetters, alsof je glas ziet glinsteren....ben benieuwd wat er nog meer volgt...
    Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja hoop het dat hij mooi gaat worden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. wat een mooie voorkant wat een project ben benieuwd wat er nog meer volgt deze is in elk geval geslaagd, leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi begin Elly van een groot project!
    Dat is aan jou wel toevertrouwd!
    Prachtig zoals je het hebt gemaakt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorkant van je december daily. Wat een groot project ga je maken, je al een goed begin.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate.
      Ja echt benieuwd wat het gaat worden allemaal. De basis pagina's heb ik er al inzitten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Schitterend Elly, heel mooie details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit project Elly...weer heel leuk om te doen, en echt iets voor jouw om daar je creativiteit in te stoppen
    Ik heb zojuist ff het filmpje bekeken...Ik ga het volgen hoe jij het zo mooi kan maken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.....dit is ook prachtig Elly.....heb net je doosje hieronder bewonderd (zie reactie).....maar dit is ook weer een leuk project voor je.
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi gemaakt.
    Had het project ook gezien en het is heel leuk, maar ik weet dat ik dat niet ga volbrengen....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wast is je december daily al leuk aan het worden. Dit is ook echt weer een jou creatie heel erg mooi gedaan. Benieuwd naar al die mooie pagina's die nog gaan vullen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf zeg! Benieuwd naar alle vervolgpagina’s!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig resultaat van je December daily Ben al nieuwsgierig naar je volgende.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig! Als ik naar jouw foto's kijk is er van alles te zien!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen