Volgers

zondag 18 oktober 2020

DT dagje kaart doosje

 Goedemorgen, 

hier dan de foto's van het DT dagje wat ik laatst had. 

Ik had hem vier dagen later al klaar en ik was die week ook zo productief geweest, dat ik mijn DT pakket die ik meegenomen had ook allemaal af had gekregen. Van deze DT dag zoveel energie gekregen leek wel. Het was dan ook zo'n topdagje, goed verzorgd en superleuke mensen. Maar ga jullie nu vervelen met mijn foto's.


Het geweldige design papier is van Stamperia Hortensia.


Deze bloemetjes en mini schilderijtjes zat ook in het pakket.
Had het alleen wat extra kleur gegeven met distress inkt, vond sommige bloemetjes iets te wit.
Dit patroon is van Bettina Kleijer.



Dat sprietjes rechts onderin is van Craft Emotions 115633/0144.
Ook aan het lijstje wat kleur aangebracht zoals je ziet, en een stukje design papier in het lijstje geplakt en daaroverheen glossy accents.


Die lange sprietjes zijn ook van Craft Emotions 115633/0271, het blad is van de Action.



Mijne is iets wat verbogen, hij had klem gezeten in mijn tas met de reis naar huis.
Is alleen de voorzijde maar gelukkig.



Het is zo geweldig papier, ik hou ervan.



Deze schoefjes zijn van de voetjes die aan het doosje zitten, vind het een stoere uitstraling hebben.


Als je goed kijkt zie je dat mijn vingers onder inkt zitten, had expres mijn logo er wat opgezet.



Even een foto van de rommel. Had verder geen foto's meer gemaakt die dag.


En natuurlijk ging ik nog even shoppen, dat hoort er ook bij.


De bovenste kaart is de uitnodiging die Rikie gemaakt had, hij is mooi he!
En het onderste was het presentje wat Debby voor ons allemaal gemaakt had, dit zou ik nog laten zien aan jullie.


Een uitschuifdoosje, met heerlijke merci's erin, geweldig toch!

Ik heb genoten, ook van deze kaart doosje maken.

Vele groetjes,

Elly

fb pagina:




25 opmerkingen:

  1. Wow Elly super mooi zoveel leuke en mooie details!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje. Je heb er weer iets moois van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er mooi uit. Echt prachtig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wauw wauw Elly, wat een gaaf doosje en wat een werk!! Zoveel moois op te zien,ik heb ze even een paar keer bekeken hoor! Leuke uitnodigingskaart en leuk presentje met de Merci....klinkt als een heerlijk dagje, fijn! Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een geweldig project Elly. En die heerlijke troep op je werkblad, top!.
    Leuke uitnodigingskaart en presentje heb je gekregen. Ook heel mooi gemaakt.
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate. Ja troep, dit soort troep mag hahaha.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Hoi Elly

    Super dikke wauw wat een schitterend project en ik blijf verliefd op de hortensialijn.
    Dat is geweldig zo’n DT dag en al die presentjes wat jullie elkaar hebben gegeven kei leuk.
    Een hele fijne zondag en bedankt voor het delen
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy.
      Ja ben het met je eens van deze lijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige creatie. Dit papier is super en ook zo'n mooie bloemetjes!
    Geniet van je zondag.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is prachtig. Jij kunt dit goed!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjee Elly wat een schitterend doosje met zo een leuk mapje erin hebben jullie op de clubdag gemaakt, prachtig papier gebruikt met zoveel leuke details......Ook de uitnodiging en het bedankkaartje zijn SUPER!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een gaaf allemaal en de rommel valt toch wel mee hahaha ik denk dat wij dat allemaal wel hebben als we bezig zijn.
    Liefs Bianca X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bianca.
      Ja viel zeker mee, kan veel erger vooral thuis.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Wat mooi gemaakt Elly en wat een werk moet dat geweest zijn .
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW.....wat een SUPER GAAF doosje heb je gemaakt Elly.....schitterend!
    Alle details kloppen eraan.
    Jij draait daar je hand niet voor om he....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny.
      Nee als ik eenmaal bezig ben..
      Groetjes Elly

      Verwijderen