Volgers

vrijdag 16 oktober 2020

Spreuken boekje

 Goedemorgen,

ik moet even snel een nieuw blogbericht aanmaken. Hij is niet online gegaan en ik zie hem ook nergens meer staan, dus ik wilde gaan zoeken bij concepten, dacht misschien staat hij daar...kan ik dat ook niet vinden. 


Dit albumpje heb ik gemaakt door imspiratie van Annekes Cardart op haar blog had ik dit gezien..
Hier de link:


Het papier wat ik gebruikt had is van de Action en als insteek was dat ik eerst wat wilde maken voor mijn dochter, dus hier was ik in augustus al mee begonnen.
En omdat ze interieur design doet, daarom dit soort papier..marmer, houtenstructuur, vond dat wel erg passen voor haar.
Is iedere keer opzij gelegd. En sommige weten dat ik niet graag voor eigen familieleden maak..omdat het uiteindelijk toch weer terug bij mij terecht komt.
Dus besloten het niet meer voor haar te maken dit uitgebreide boekje.



Deze rand had ik ooit eens gewonnen met een challenge vlgs mij.



Dit met de perigage uitgeprint.



Deze teksten komen ook allemaal uit een blok van de Action.
De cirkels is een mal van Craft Emotions,



'

Zelf het papier nog wat bewerkt door er tekst op te stempelen.




Teksten zijn van de Action.




Een vellum quote, deze opgeplakt met washitape.



Achterzijde een band geplakt waar ik dus het touwtje achter heb zitten.

Denk dat ik dit boekje vandaag bij iemand in de bus ga stoppen, deze persoon houdt erg van mooie teksten en spreken, hopend vindt ze dit leuk.

Groetjes en een fijne dag vandaag,

Groetjes,

Elly

fb pagina:


28 opmerkingen:

  1. Super leuk Elly, zoveel leuke en mooie details een prachtig boekje.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dit spreukenboekje, Elly!
    Knap gemaakt en.. waar waren we zonder de Action..
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig spreuken boekje. Mooi papier en mooie details.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, je zult zoiets maar in de brievenbus vinden zeg, geweldig!
    Wat mooi gemaakt met dat mooie papier en zoveel mooie teksten.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk vindt die gene het prachtig. Zo leuk gemaakt dat kan niet anders dan dat ze het fantastische vind.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer goed uitgepakt Elly, leuk om dit papier zo te gebruiken.
    En de teksten passen er zo leuk bij. Geslaagde creatie waar je iemand zeker weten heel blij mee gaat maken. Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel knap gemaakt Elly.
    Leuk zo'n boekje.
    Ik gebruik mijn sidebar om te reageren op blogs en daar staat je berichtje met foto en al te zien.
    Dus geen paniek.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend boekje heb je gemaakt, daar zal de ontvanger vast heel blij van worden denk ik!
    Fijn weekend!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig boekje heb je weer gemaakt Elly, waar haal je toch iedere keer de inspiratie vandaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Hetzelfde als bij jouw..jij maakt ook erg veel en mooie kaarten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Woooow wat een beeldig boekje heb je voor je dochter gemaakt Elly, weer van die mooie details allemaal....Ook al weer een heel project..
    Mijn kaart van de online workshop van Debby is ook klaar...
    Ik heb het gemaakt voor onze kleindochter die doet in Horendonk(Belgie) morgen haar grote communie(vormsel)
    normaal wordt dat groots gevierd..
    Nu mogen alleen de opa's en oma's komen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Ja zag hem gisteren al verschijnen hij is prachtig. Ik wens je heel veel plezier vandaag.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Jeetje, wat een mooi boekje! Ik snap niet hoe je het allemaal doet. Met zoiets ben ik weken bezig en het lijkt wel of jij ze uit je mouw schudt. Heel knap en het ziet er zo verzorgd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Ja dat zou handig zijn uit mijn mouw schudden, maar de ene keer vlot het beter als een andere keer
      Groetjes Elly
      .

      Verwijderen
  12. Wat gaaf Elly, maar wat een werk zeg.. Hoe doe je het allemaal. Ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elise.
      Vaak snachts schiet er iets te binnen, of wanneer ik aan het werk ben.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Het is prachtig.
    Zeker een goed idee om dit aan iemand te geven die van mooie spreuken houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk Elly en een hele klus weer.
    Liefs Bianca X

    BeantwoordenVerwijderen