Volgers

zaterdag 24 oktober 2020

December daily dag 1 en 2

 Goedemorgen,

ik laat vandaag 2 pagina's zien van de december daily, en jeetje wat vindt ik dit leuk om te doen zeg.


Heb natuurlijk wel afgekeken bij Marga, want wist anders eerst echt niet hoe te beginnen.



De afbeeldingen komen uit allerlei uitdrukboekjes die ik nog had liggen en laatst nog wat extra bijgekocht, van de Action en Studio Light.


De dagen (nummers afbeelding) zijn van het scrapvel van Scrapboys, dus ik gebruik deze op elke pagina, dan blijft er ergens nog een soort van eenheid.
Leuke paperclip uitgedraaid. Ik heb ook deze keer niet genoteerd welke mallen ik allemaal gebruikt heb, zijn jullie normaal wel gewend van me. Maar hier echt even gewoon bezig zijn met alles wat je maar te pakken kan krijgen en zonder nadenken.


Een bladzijde uit een boek, hij was nog te nieuw, dus heb hem gekreukt en goed beinkt, zo lijkt mijn pagina oud.
Afwerking waar de rondjes zitten heb ik wat malletjes van Craft Emotions gepakt, en daar een gaatje met de crop a dil gemaakt.
Binnenkort krijg ik een stans thuisgestuurd met allerlei soorten van deze rondjes, ze noemen reinforcements. Ik was erna op zoek en toevallig dat iemand hem wegdeed en ik hem mocht overnemen, dus ben daar superblij mee.


Het middelste gedeelte heb ik hoger opgeplakt. Hier kan ik nog iets opschrijven.


Pagina 2. Ik heb ook echt allemaal verschillende soorten design papier gepakt, gekeken wat ik had en alles bij elkaar gecombineerd.




En een los kaartje onder de band, hier ruimte voor een foto, of wat je er maar op wilt schrijven.
Ben echt benieuwd hoe het eind december eruit zien, wat ik er nog meer opgedaan en geschreven heb.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


21 opmerkingen:

  1. hoi Elly, dus als ik het goed begrijp, maak je een dagboek voor de maand december waar je ook in gaat schrijven. Het ziet er geweldig uit. Wat een werk. Gelukkig heb je nog ruim een maand. Ik ben benieuwd of het zo verslavend is dat je nog meer daily's gaat maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Ja je schrijft er elke dag iets in, of een foto erbij, of iets wat je aan die dag herinnert.
      Haha daar ben ik ook benieuwd naar...denk wel dat ik verschillende pagina's zal blijven maken, maar voor elke dag iets..weet ik niet. Het kost dan wel veel tijd, en ik wil zo graag nog overal aan meedoen hihi..en dit ligt me eigenlijk wel.
      We gaan het meemaken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Dus dit wordt een dagboek voor December?
    Wat ontzettend leuk!!
    Ik hoop dat je het vol krijgt voor de hele maand en dat je aan het einde van het jaar en mooi boek hebt waar je met plezier in terug kan kijken!!
    Heel veel werk, maar zo ontspannen en leuk om daar nu mee bezig te zijn en het straks in december steeds in je handen te hebben en bij te werken.
    Lekker knutselen en niet jezelf steeds uit de flow halen om de nummers op te schrijven hoor, dan gaat het je tegen staat.
    Succes en heel veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja een dagboek voor december.
      Vond dit al super om te maken..gewoon plakken wat je tegenkomt erop..heerlijk, niet nadenken mag ik dat wel of niet erop gebruiken, ik hou ervan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Prachtig project Elly
    Heerlijk losgaan en niet teveel denken hoe het moet of hoort dan komt er heerlijke ontspanning...
    Heel leuk om later terug te kijken!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig project, wat een werk. Maar je hebt al een mooi begin. Het gaat je vast lukken om hem vol te krijgen voor de maand december. Je bent zo snel met knutselen. LOL
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate. Ja een klusje is het wel..maar wel zo leuk.
      Ja soms kan ik heel snel zijn haha.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wow....wat super GAAF gedaan Elly!
    Hele mooie kleuren en mooie invulling.
    Ook je doosje hieronder vind ik prachtig....zo mooi gedaan in die kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk zeg! En wat een leuk idee, een december-daily.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Astrid. Ja vond ik ook, dus die uitdaging eens aangegaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. prachtig en het idee is super leuk!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een geweldig idee en ook deze pagina’s zijn erg mooi en gaaf gemaakt door jou... die reinforcements lijken me erg handig om de rondje netjes af te werken. Laat je hem zien als je hem hebt, ben wel benieuwd.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ze worden vandaag naar mij gestuurd, zal er een foto van maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen