Volgers

vrijdag 23 oktober 2020

Maak het magisch

 Goedemorgen,

Dit doosje gemaakt naar aanleiding van de challenge bij Mijn Schatkaart.



Design papier is van de Action.


De bloem van Marianne Design en de stans eronder van Craft Emotions.



Maak het magisch is een set van Joy Crafts de bannerset.


Hier zie je wat zilveren sprietjes, deze zijn ook van Craft Emotions CE115633/0223.


En tadaaa een kersttaart in het doosje.



Witte schuimbolletjes komen van vorig jaar van de Action af.
De takjes zijn met een pons gestanst.
En bovenin een randstans van Craft Emotions.


En dat rode is foam ball clay, en ook eens bij de Action gekocht.




Sterrandstans van de Action.


De mooie labels van Bella Lulu met de prachtige kerststempels van Studio Light.
Deze met 2 kleuren gestempeld, Versafine en Versa Magic GD-58.






Dus weer een kadootje om weg te geven met kerst.
Genoeg ruimte om op de labels een wens te kunnen schrijven.

Ik wens jullie een fijne dag vandaag, 

groetjes,

Elly

fb pagina:


17 opmerkingen:

  1. O wow zeg, wat mooi! En wat een werk weer.
    Wat een leuk vrolijk papier heb je gebruikt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW zo mooi vele leuke details Elly. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Magisch is het zeker Elly en prachtig gemaakt, met veel bling, bling! Mooie kerst taart en labels...wat een kerstsfeer!!!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtiggemaakt Elly
    Deze creatie is een kadootje op zich!
    Heel mooi, complimenten voor jou!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie explosiebox heb je gemaakt. Heb jij een mal voor het snijden van doos en deksel? Op buitenlandse blogs zie ik vaak dat de kaarten een geheel zijn maar op mijn vraag over een mal krijg ik dan geen antwoord. Ik vind het nl. nogal een gedoe om alles met de hand uit te meten en te snijden zeker als je geen scrapvel gebruikt dan moet je 2 stroken kruislings over elkaar plakken.
    Hoe dan ook, ik vind je creatie weer prachtig, zo leuk met die taart er in en de labels zijn supermooi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende creatie Elly. Heel mooi gemaakt en mooi papier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. knap hoor hoe jij je creaties maakt!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooooo wat is deze geweldig zeg Elly....wat heb je die taart gaaf gemaakt.
    Ik vind het knap werk! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Helaas vind ik de taart zelf niet netjes gemaakt, maar die was ook moeilijk vond ik om rondjes mooi te knippen..had ze gewoon uit moeten draaien, en niet zelf tekenen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen