Volgers

vrijdag 30 oktober 2020

Lang leve

 Goedemorgen,

Heb een kaartje gemaakt voor een challenge die loopt bij De Egel, en je kunt zelf kiezen welke sketch je neemt. Ik heb die van Miranda gekozen.

Maar ben te laat...ik had zoveel briefjes liggen waar ik aan mee wilden doen, ondertussen met wat opdrachtjes bezig, en geen datum erbij geschreven, wat ik normaal wel altijd doe...en laatst was er ook iets fout gegaan met inplannen waardoor achteraf gezien deze kaart daar wel gepland had kunnen worden, hahaha.


Design papier van de Action en Maja Design.



Afbeelding van Studio Light La Provence. 
Deze afbeelding is wel toepasselijk, want dit kaartje is voor mijn dochter die 1 november jarig is en van bakken houdt.


Het is gemaakt op een mal van Joy!Crafts Notebook cirkels 6002/1515.
Ook heb ik het kraft bewerkt met wax paste van Craft Emotions Metallic Bronze.
Kun je zo met je vingers in...alleen met mijn lange nagels komt het eronder, dat is wat minder.

Ook zie je helemaal achterin een mal van Crealies XXL69.
En de hoekjes met een ticketpons van Vaessen geponst.



Cijfers van Marianne Design LR0582. Jeetje 22 alweer. Ik zei tegen haar ik was getrouwd op mijn 21ste. Ze zei en ik ga pas rond mijn 23ste het huis uit.
Haha, maar ja ze studeert nog en moet nog een full time baan hebben wil ze het huis uit kunnen.


Lang leve lieve jij is een stempel van Joy!Crafts 6410/0526 en op een banner ook van Joy! 6002/1467.

En heb nog een achtergrondstempel gebruikt op het paarse is van Ali en op het geruite design papier is van Studio Light JMA20.

Groetjes,

Elly

fb pagina:






20 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart met mooi papier en plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Elly hele mooi kleuren.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden

    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met je jarige dochter Elly!
    Tijd vligt inderdaad, mijn oudste wordt over 3 weken 38....
    Hele mooie gezellige creatie heb je gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje heb je voor je jarige dochter gemaakt Elly, de sketch heel leuk uitgewerkt met een overheerlijk gebakje erop...en jammer dat je te laat was voor de challenge..
    Gefeliciteerd nog met haar verjaardag en maak er zondag een gezellige dag van ondanks alle beperkingen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Ja gewoon met ons eigen gezin bij elkaar is al heel fijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Toch leuk om mijn sketch nog eens voorbij te zien komen Elly. Mooie kaart heb je ervan gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda. Was ook leuk te maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. een hele leuke kaart heb je gemaakt Elly vrolijk

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart. Ik heb ook voor Miranda gekozenšŸ˜ƒ

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Elly.....je hebt een leuke kaart voor haar gemaakt.
    Jammer dat je net te laat was voor de Challenge van De egel. Die pasta is leuk spul he....ik heb de Metallic Patina
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjonge,ook deze had ik gemist! Leuk Hie je de sketch van Miranda hebt verwerkt,het is een bjoetie,leuk met die cijfers! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen