Volgers

zondag 1 november 2020

December daily dag 6 en 7

 Goedemorgen,

6 december, deze dag heb ik alvast ingevuld, want dit is de sterfdag van mijn vader.


Dit pijltje kun je opzij schuiven, en dan klapt het briefje open en heb hier wat ingeschreven.



Deze tekst vond ik ook heel mooi voor hierbij.



Dag 7.


Achter deze afbeelding kan ik een foto of iets plaatsen, wat ik tegen die tijd belangrijk vind.



Rondom de kerstboom heb ik witte parels gezet met de Nuvo drops.
Deze pagina is een mal van Craft Emotions, heb die een klein beetje verlengd, want hij was anders te smal voor hier. Doe echt met alles wat ik in huis heb de pagina's verzinnen, zonder vaste mallen, want dat heb ik nog niet. Heb al wel rondgekeken, maar ze zijn vrij prijzig.
Ook op Ali is er al iets te vinden en daar heb ik 2 mallen besteld, maar dat duurt nog wel even voordat die binnen zijn. En anders zijn het leuke kado's om te vragen of rustig te sparen, want wie weet wat er nog meer uit gaat komen allemaal.

Groetjes en een fijne zondag,
vanavond laten we lekker sushi thuiskomen, want onze jongste dochter is jarig vandaag, jeetje 22 alweer, de tijd vliegt echt. Ze is vandaag nog wel eerst aan het werk.

Elly

fb pagina:


22 opmerkingen:

  1. weer zo'n mooie pagina wat een fantasie heb jij om elke keer weer wat anders te verzinnen, weer leuke details heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je dochter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi om de pagina van 6 December te reserveren voor je vader.
    De tekst over de sneeuw is zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Ja zijn toch van die dagen dat je er even stil bij staat.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Prachtige pagina Elly
    Mooie herinnering aan je vader!
    Ik vind de tekst ook heel mooi!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je heel mooi gemaakt. Mooie herinnering aan je vader.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige pagina's Elly. En een mooie herinnering aan je vader. Mooie tekst heb je erbij gezet. Mooie details heb je op je pagina's.
    Liefs Renate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer mooi gemaakt Elly. En van hart gefeliciteerd met je dochter.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteeerd! Je hebt deze pagina’s weer prachtig gemaakt Elly!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd nog met de verjaardag van je dochter, tijd vliegt....
    Dit is ook weer knap werk van jou Elly, ook weer zoveel moois!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Om een of andere reden heb ik deze gemist Elly!
    Mooie pagina met een mooie herinnering aan je vader.
    Nog gefeliciteerd met je dochters verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      En ik deze reactie.
      Daarom nu zo laat
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Prachtige pagina, mooie herinnering!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen