Volgers

maandag 2 november 2020

Speciaal voor jou

 Goedemorgen,

wat had ik een mooi paperpad in mijn DT pakket zitten. Deze kleuren zijn echt zo mooi.


Basis de Dutch Doobadoo fotomal genomen 470.713.520.
Design papier is van Piatek Four Seasons Autumn.


De tekst is van Marianne Design KJ1703, een wat oudere serie.
En deze ovaal met bloem is uit het design papier geknipt en wat opgebold.



Prachtig toch dit papier ik hou er wel van.


En dan dit schattige hertje, dit is een label en komt uit het decoratie labels set nr.1.
Boven het hertje wat sprieten, deze zijn van Craft Emotions 115633/0144, hier kun je ook gewoon heel veel mee, en deze blijven dan ook hier, want ik weet zeker dat ik die vaker ga gebruiken.


Aan het fototoestel wat embellishments gemaakt, uit het design papier geknipt en toen met Glossy Accents erover, goed laten drogen, en je hebt een leuke hanger.
Ik heb ze op een stukje koord geplakt.



En in het toestel zit natuurlijk een mooi geschoten plaatje.
Deze bloknote mal is van Studio Light SL200.


Zeer leuke paddestoelen ook van Craft Emotions 115633/0275, ook deze laat ik bij mij.
Eerst had ik er niets mee, maar deze zijn zo mooi gedetailleerd.
En die kleine sprietjes horen bij die sprieten die je op de voorzijde al zag.


Kijk hier hoe schattig het egeltje op de boomstam, er is ook vrij veel te zien op dit mooie design papier.
Tekst zomaar een kaartje van mij is van Marianne Design HT1603,
 en gestempeld met Versafine Vintage Sepia.


Hier zie je goed wat ik uit het design papier allemaal geknipt heb.


En de achterzijde.

Hoop dat jullie genoten hebben van wat deze fototoestel geschoten heeft.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

en op het blog van Hobbyshop Veldmaat wordt je gelijk doorgelinkt naar de gebruikte materialen.

fb pagina:


En dit kaartje doet mee met de challenge bij 2 sisters on the blog, waar de challenge is dat je kaart niet vierkant of rechthoekig is.


24 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je prachtige kaart, ik heb genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow wat een schitterend kaartje is dit Elly...zo mooi dit fototoestel modelletje en inderdadd prachtig designpapier ervoor gebruikt en super gave accentjes allemaal...TOP!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige foto camera in mooie kleuren. Heel wat mooie plaatjes geschoten .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan. Ja hahaha mijn best gedaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Hoi Elly

    Wat een leuke uitwerking met de fotocamera en zo lieff die kleine ree.

    Een fijne maandag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy.
      Ja die is superschattig he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat een prachtig papier! En wat een leuk model heb je gemaakt. Kan me voorstellen dat je wat spulletjes wilt houden....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. En leuk dat je weer meedoet aan aan onze challenge deze maand.
      Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

      Verwijderen
  6. Een prachtige creatie Elly. Je hebt er mooie dingen op verwerkt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk gedaan Elly....prachtige creatie!
    Mooi papier en ik vind de paddenstoelen ook erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je deze prachtig gemaakt zeg! Wat een gave fotomal is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf Elly en zo veel prachtige details te zien! Dat brilletje!! Helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooo dat was zeker genieten, zo mooi al die detailfotos die jij erbij plaatst Elly, normaal zou je dat niet zien. Het papier is echt geweldig mooi en dat model heb jij super bewerkt! Lieve groetjes xx
    Oja dat reetje vind ik ook TE liefffff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt echt geboft met je DT pakket
    Heel mooi!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen