Volgers

dinsdag 3 november 2020

Herfst

 Goedemorgen,

op fb bij Hobbyshop Veldmaat loopt de challenge herfst.

Dus heb ik een inspiratie kaartje gemaakt voor de rolodex.


De basis die ik genomen heb is van Studio Light JMA01. Het is een envelopje.


De stekel stans is van Craft Emotions 115633/0516.
Gras van Cut-ties 20059.
Design papier van de Action Decotime.


Herfst: van Joy!Crafts 6002/0550.
Wat sisal erbij, want ik het bos is het ook altijd wat rommelig.
De mooie paddelstoelen zijn ook van CE 115633/0275.


In oktober was ik met mijn jongste dochter een middagwandeling aan het maken, en we hoopten op een rode paddestoel met witte stippen te vinden. En jawel hoor gevonden.
Die blijven gewoon prachtig om te zien.
De foto's het ik uitgeprint met de selphi printer.


Tekst is van Joy!Crafts 6004/0035 en de pijl van CE 115633/0521.


En hier de inspiratiefoto:


Misschien dat je ook zin hebt om mee te doen?
Dan zien we je creaties graag tegemoet op fb, bovenin mijn bericht staat de link.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Mijn fb pagina:





15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige herfstige creatie Elly, ik vind de rode paddestoelen ook nog wel de mooiste al zie ik de laatste tijd wel hele bijzondere modellen die ik nooit eerder zag....Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.'
      Ja op fb komen de prachtigste en aparte paddestoelen voorbij.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Mooie creatie Elly
    Prachtig he die paddenstoelen wat dat betreft hebben we een zeer mooie herfst dit jaar...
    Ook je camera creatie hieronder vind ik erg moooi, die had ik even gemist!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een paar hele mooie creaties voor je rolodex.Ik heb er een mal van maar nog geen tijd gehad om aan te werken.
    Wat toch mooi al die herfst kleuren.En de rood met witte stippen is toch wel favoriet .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan.
      Ja moest even een snel kaartje maken en daar mijn rolodex nog lang niet vol is, dacht ik dit thema had ik er nog niet inzitten, dus een mooi kaartje voor mezelf.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. wat een leuke rolodex kaartjes met de mooie paddenstoelenplaatjes leuk idee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi voor de herfst.
    Mooie paddenstoelen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen