Volgers

zondag 29 november 2020

December daily deel 5

 Goedemorgen, '

kom jullie op zondag weer lastig vallen met nog meer foto's van mijn daily.




Ook kleinere paginas ertussen is erg leuk.



En deze vind ik ook super geworden, die stempel is zo gaaf ook.










Een extra labeltje wat achter het roze gedeelte zit.



En hier kan in nog een label stoppen of een foto, of wat je maar wilt.


Ik ben echt benieuwd hoe het eruit gaat zien als alles beschreven en beplakt met foto's is.

Groetjes en een fijne zondag vandaag,

Elly

fb pagina:


30 opmerkingen:

  1. Wow Elly zo mooi, ik vind je kerstman stempel geweldig, en zoveel leuke andere details top!
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita. Ja die is erg mooi he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Ik vind de stijl ik zo mooi.
    Echt een december stijl, romantisch en vintage.
    Ik ben ik benieuwd wat je ervan vind als het vol is..... je zou er bijna niet aan durven te beginnen😉, de eerste pennenstreep zal best eng zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Eigenlijk heb ik er wel zin in om ermee te beginnen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Prachtige pagina's weer Elly!
    Inderdaad ik ben ook benieuwd hoe het eruit gaat zien als je het gaat beschrijven, misschien laat je het wel zo....
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Nee moet er echt iets in gaan doen, en ik heb er ook wel zin in.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. wat zijn het allemaal weer mooie pagina's wat heb je weer leuke details gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is niet lastig vallen maar juist genieten van al dit moois bij jou! Echt super mooi! En ja we hebben de oudjes niet voor niets aangeschaft. Zijn inderdaad nog reuze leuk om te gebruiken (stansen) hihi. Fijne zondag nog.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige december daily Elly. Dit mag je elke dag wel laten zien ;)
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te zien is die bijna klaar. Heel mooi Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende pagina's zijn dit weer in je december daily Elly...alles lekker op mijn gemakkie bewonderd...en je heb zulke leuke stempels en stansjes gecombineerd...Zal zeker prachtig zijn als het met de juiste teksten en bijpassende foto's is opgevuld...TOP!!!
    groetjes en een fijne zondag!!
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer prachtige pagina's en elke keer denk ik, wat een werk.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit was weer een hele klus Elly en ik heb ze weer foto voor foto bekeken,dit moet echt wel anders mis je een hoop mooie details....toppie hoor,
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.....wat heb je GAVE pagina's gemaakt Elly.....schitterend!
    Dat was veel werk....maar het zier er dan ook heel leuk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me heel leuk zo'n DD en dit zijn hele mooie pagina's.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige pagina's. Hoe krijg je het voor elkaa. En mooi papier!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga. ja soms zijn mijn ideeen ook op hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen