Volgers

woensdag 2 december 2020

December daily laatste deel

Hoi hoi,

hier dan mijn allerlaatste pagina;s van de daily.







Als je goed kijkt zie je hier een stukje van een woordenboek, had die bij de Action gekocht wij hadden er zelf niet meer. Deze bladzijde gekreukt en beinkt, zodat het wat ouder lijkt.



En de allerlaatste pagina, een ritssluiting gebruikt met als doel, dit jaar gaan we sluiten en op naar het nieuwe jaar. Hopend dat die wat mooiers voor iedereen in petto heeft.


Ook het klokje waar ik de daily mee begon, die heb ik hier ook nog gebruikt, had daar nog een kleinere afbeelding van toevallig.




En een schoonheidsfoutje zit er in de rits, ik was een klein onderdeeltje vergeten uit te stanzen, mijn bureau die zag er echt niet uit toen ik hiermee bezig was. en dan raak je het overzicht wat kwijt.
Was blij dat ik klaar was maar ergens ook weer niet.
Wel dat mijn bureau weer in orde was.
En inmiddels zitten we al in december.

Misschien dat ik dit volgend jaar nog eens ga maken.
De kaft moet ik nog oppimpen..maar als dat gedaan is dan zullen jullie daar zeker nog foto's van gaan zien.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

22 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een mooie pagina's heb je weer gemaakt en de rist is erg leuk hierbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Elly en weer zulke mooie details fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Jij ook een fijne dag.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. wat een werk, blij en toch ook niet herkenbaar...maar er volgen bij jou vast hele mooie nieuwe projecten.
    Vind die ritsluiting een geweldige afsluiter van het jaar.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie het schoonheidsfoutje niet hoor Elly, ik vind de rits erg mooi,in bling bling en de mooie gedachte erachter. Verder heb je weer zoveel moois erop verwerkt...wat een klus. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi project is het geworden leuk om te hebben kunnen volgen wat je allemaal hebt gemaakt ervoor en het schoonheidsfoutje is me niet opgevallen hoor leuk de rits erin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Elly
    Ook ik zie het schoonheidsfoutje niet hoor!
    Mooi project!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi project is dat geweest Elly en zo herkenbaar die chaos als je bezig bent. Een boekje om te koesteren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi project Elly!
    Heel mooie details , knap gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er een paar gemist zie ik, maar het is geweldig mooi! EN ik geloof meteen dat het er niet uitzag, je bureau!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Ja hoort erbij hahaha.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. En nu.... heel heel veel plezier met het vullen van dit prachtige boek!!!
    Wat heb je hier met veel liefde en zorg aan gewerkt, lange tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Haha en nu, idd invullen, en weer proberen met challenges mee te doen, nog wat verjaardagen maken die staan te wachten, daar had ik ook niks meer voor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Gaaf geworden. Veel plezier ermee!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen