Volgers

vrijdag 4 december 2020

Gefeliciteerd

 Goedemorgen,

een kaart voor een twintiger heb ik gemaakt en die vandaag jarig is, de dochter van Debby.


Deze mal had ik nog niet gebruikt van Dutch Doobadoo 470.713.201, een heel leuk modelletje.
Design papier is van Maja Design.


Lekker opvallend de 20, deze is van Ali.
Onder de 20 zit een mal van Joy!Crafts 6002/1515.


Afbeelding is ook van Maja Design.


En in het zwart een tandwiel deze is ook van Joy!Crafts 6002/0990.
Gefeliciteerd is tekst van Joy!Crafts 6410/0526.

Hoop dat ze het leuk vind want volgens mij verwacht deze dame helemaal geen kaartje van mij.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:


24 opmerkingen:

  1. Weer een leuke kaart Elly.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart voor een 20 jarige.
    En het papier van Maja kan je hier best voor gebruiken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan.
      ja die is zo mooi ook he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Super leuk, leuke details top verjaardagskaartje . xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Elly,

    Kei leuk gedaan en idd superleuk modelletje .
    Ik ben de kerstkaarten aan het maken met DDBD stencils vandaag is de kerstboomkaart aan de beurt heb hem bijna klaar .
    Fijne vrijdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kaart voor een jonge dame Elly, een hele mooie sierlijke van vorm en prachtige details er weer opgemaakt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stoere kaart, Elly!
    Ik houd van deze details!
    De ontvangster zal er vast en zeker blij mee zijn!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke mal, je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Gaat dat kaarten maken nu nog wel?
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Ja gaat, alleen lijm uit een potje krijgen als dat moeilijk gaat dan voel ik het. En nu achter mijn toetsenbord dat voel ik ook heel goed.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat een leuke DDD mal. Een stoere kaart voor een twintiger, heel leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een heel leuk modelletje Elly en wat heb je hem mooi passend gepimpt voor de jarige job. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Namens Demi super bedankt. Ze zei gelijk dit zijn echt mijn kleurtjes.....super leuke stoere kaart

    Super lief dat je aan mijn dochters verjaardag gedacht hebt.
    Bedankt ook namens mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby en heel graag gedaan, wat is er nu leuker dan echt post te ontvangen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Heel stoere kaart, knap gedaan.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen