Volgers

zondag 6 december 2020

Suprise

 Hoi hoi,

Ik heb voor mijn DT maatje ook wat gemaakt voor onder de kerstboom, want ja we helpen elkaar zoveel en ik vond dat ze wel wat verdiende en iemand nieuwsgierig maken is altijd super leuk hahaha.


Vond het leuk om het touwtje met de mini belletjes hieromheen te doen.




Voor deze creatie heb ik het kaartendoosje gebruikt van Dutch Doobaoo 470.713.068.
Design papier en alle elementjes uit het Craft Set van DecoTime.








En de achterzijde.

Ik heb natuurlijk ook een kleinigheidje gekocht..

Maar hihihi dit is even anders gelopen, toen deze suprise envelop binnenkwam, wist ze al gelijk dat het van mij afkwam. En ze zei dat ze ook voor mij al bezig was, dus we hadden dezelfde gedachten.
Afgelopen woensdag kreeg ik mijn pakketje binnen van haar, en inmiddels hadden we afgesproken dat het om 6 uur zouden openmaken, want ze kon niet langer meer wachten hahaha.
Dat 6 uur is anderhalf uur eerder geworden, lol.
En jeetje ze had me wat moois gemaakt en zo'n lief gedichtje erin!



De leuke stempeltjes zaten verwerkt in de kleine envelopjes, als je HIER klikt kom je op Debby haar blog dan zie je de creatie heel goed.



Groetjes,

Elly

fb pagina:



20 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk cadeautje heb je voor Debby gemaakt en je hebt een heel mooi cadeautje van haar ontvangen.
    Gezellig hoor om elkaar zo te verwennen.
    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben elkaar lekker verrast Elly. Ik val in herhaling maar zie supermooie details. Hier heb jij weer veel plezier mee gehad zie ik wel.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Nou plezier hihi, het was erg moeilijk om iets te maken voor zo'n creatief iemand, dan kun je jezelf het erg moelijk maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Twee zielen één gedachte gaat hier dus zeker op Elly. Je hebt iets heel moois voor Debby gemaakt en zij voor jou.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt, echt knap!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk verrassingskaartje Elly!
    prachtig gemaakt!
    Ook jij bent leuk verrast met ook een pracht creatie!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Elly, super leuk gemaakt, en jij ook verrast met een mooi creatie van Debby!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie hebben elkaar verrast met superleuke surprises
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjonge wat een prachtige creatie laat je zien! EN wat leuk dat Debby ook zoiets moois voor jou maakte! Leuk idee om het op dezelfde tijd open te maken. Veel te zien! EN zo kom je zelf ook weer op een idee..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Ja verrassingen zijn altijd leuk. En zeker krijg je hier weer ideeen van.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. super leuk dat jullie dat voor elkaar doen!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel gezellig en met een verrassing zijn we altijd blij.
      Groetjes Elly

      Verwijderen