Volgers

maandag 7 december 2020

Kaft december daily

Goedemorgen,


ik had beloofd om de kaft van de december daily nog te laten zien als hij klaar was, en ik had hem dit weekeinde in orde gemaakt. Ondertussen ben ik dus al bezig elke dag iets erin te zetten, en ik moet zeggen, dat dit al best tegenvalt, hihi of foto's maken en die erbij doen. Maar die spaar ik eerst op anders is het zonde van het papier met uitprinten.




Daily zijn die leuke letters die ik van Debby overgenomen had.


2020 deze cijfers komen van Ali.


De klok van Dutch Doobadoo 470.713.505 heb ik met struktuurpaste opgezet en daar een kleurtje aan toegevoegd. En met een zwarte fineliner wat accenten aangezet.


En de hertenkop van Joy!Crafts 6002/1018. Ook langs de randen heb ik gedoodeld.
Kleine sterretjes is van Craft Emotions, is een rand, maar deze knip ik allemaal los.


Yspegelrand van Joy!Crafts 6002/2006.
En de gave banner Snowflake ook van Joy!Crafts 6002/1532.
En December 6410/0001.


Zij aanzicht. Hier een stempel van Studio Light gestempeld.




Binnenzijde links.


Binnenzijde rechts.

En sommige hadden gelezen dat ik last heb van een tennis elleboog.
Ik had dit al een maand maar dacht ga wel over, zal wel overbelast ofzo zijn..maar het ging niet over en zelfs met lijm uit een tube krijgen of haarlak spuiten deed het pijn.
En met wandelen met mijn man was het ook niet fijn.
Uiteindelijk toch maar de dokter gebeld en toen kreeg ik dit te horen.
Heb vrijdagmiddag gelijk een brace gekocht, en die lijkt echt zijn dienst tot nu toe te doen.
Hopelijk blijft dat zo, maar dit weekeinde heb ik al weinig gedaan, dus zal het van de week weer verder ervaren. Ja rust houden werd gezegd, maar ik heb over 2 wkn vakantie, dus probeer het tot die tijd vol te houden. Want hobbyen doen we graag, maar ook een blog bericht maken is een houding wat niet altijd even prettig is. Komt allemaal wel weer goed.

Wens jullie een fijne maandag,

groetjes,

Elly

fb pagina:


 

34 opmerkingen:

  1. Dit is een pracht DD geworden en het kaft ziet er heel mooi uit. Heel leuk zijn de Daily letters.
    Vervelend dat je zo'n last hebt en hopelijk komt het snel goed met elleboog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige daily! Erg mooi Elly. Wat vervelend zeg can je elleboog.. hopelijk gaat het snel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de kaft is prachtig geworden , en de inhoud ook bekeken wat een pracht.
    Hier ga ik dus maar niet mee beginnen zoveel werk maar je zie het al meer op de blogs verschijnen.
    Doe maar rustig aan met je arm , voor iemand die haar hobby
    niet wil missen is dit heel moeilijk ,weet er alles van.
    Na een jaar van rustig aan doen gaat het met mijn overbelasting van mijn duimen nu heel goed.
    Was een hele strijd ,deed in het begin zo zeer dat je het wel laat, maar dan als het iets beter gaat ,ga je toch weer iets maken en dan moet je kunnen stoppen , dat is het moeilijkst .
    Dus neem echt je rust.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan.
      Ja je zoekt toch iedere keer weer de grens op. Maar wat je zegt als de pijn te is dan houdt het echt even op.
      Dit kost heel veel tijd deze daily.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtig Elly zo veel leuke details om naar te kijken.
    Ai niet fijn een tenniselleboog, zelf heb veel baat gehad met fysio en een brace en de rode lamp.
    Hoop dat het snel over is, want de hobby kunnen we toch niet missen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Zeer zeker niet, zou erg zijn je hobby niet uit kunnen voeren.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Jij blijft toch ook ideeën houden Elly, steeds weer anders gepimpt ...ik vind het knap en schitterend. Heel veel sterkte met je arm,pijnlijk!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Hopend in het volgend jaar ook weer hihi die ideeeen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. wat een mooi project en alle pagina's zo verschillend
    wens je heel veel beterschap met je arm en hoop dat het snel beter word
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie boekje Elly!
    Heel veel sterkte met je arm, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is de kaft voor het decemberboekje, Elly!
    woow das niet mis een tennisarm, inderdaad er zit niet anders op dan rust houden anders kom je er niet vanaf, sterkte!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ja en ik ben best een eigenwijs persoon.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Hoezo valt het nog niet mee??
    Weet je niet wat je erin moet zetten, of hoe, of wordt het niet mooi??
    De voorkant, of kaft is prachtig.
    Het past precies bij de test van het mooi boek!!
    Sterke met je elleboog, niet overbelasten hoor, dan ben je er straks nog langer zoet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Ik bedoel om eraan te denken er elke iets in te zetten en eventueel elke dag een foto ergens van te hebben.
      Zo bedoelde ik het ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Prachtig is de kaft van je decemberdailey geworden Elly...zo chique ....en zeker die letters maar ook de ander details passen er zoooooo mooi bij
    Beterschap met tenniselleboog, niets is zo vervelend als pijn
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He, Elly dat is even naar. Een tenniselleboog is heel pijnlijk. Ik heb het ook gehad en ook een brace gedragen, dat hielp wel, gelukkig. Maar rust is inderdaad ok heel goed. Ik heb me er niet om ziek gemeld, maar je moet je er dan steeds bewust van zijn...
    Wat je nu weer laat zien is ook weer perfect bij het boek! Prachtige kaft!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Nee wilde ik ook niet gaan doen, over een keine 2 wkn ben ik vrij. Maar ja ik leur wel elke dag met emmers en een stofzuiger en dan aan het eind van de week is het nog meer opgebouwd.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Mooie kaft heb je gemaakt en die letters zijn super! Hopelijk gaat het snel de goede kant op met je elleboog. Succes!!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je we Caroline.
      ja die brace werkt al heel fijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Een hele mooie chique kaft met mooie details erop verwerkt. Beterschap met je elleboog, hopelijk gaat het met rusten wat beter. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie omslag heb je gemaakt voor je December Daily en die tennis elleboog, niet echt handig als je toch wat zwaarder werk moet doen, rusten is echt het beste,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige december daily heb je gemaakt, Elly. Het kaft is ook geweldig mooi, zo heb je een mooi aandenken.
    Veel beterschap met je elleeboog, doe het rustig aan.
    Groetjes Renate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier had ik op gereageerd maar zie nu dat het niet geplaatst is...stomme blogger! Een schitterende creatie Elly en dat met die zere arm...ik hoop dat het snel beter gaat. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja blogger blijft vreemd doen he.
      Groetjes Elly
      het gaat nu al ietsjes beter

      Verwijderen
  17. prachtig. jij maakt zoveel werk van je creaties!!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen