Volgers

zaterdag 16 januari 2021

Baby

Goedemorgen,

bij Vintage & More is de challenge nieuw en bij 2 sisters on the blog Vintage, ik heb deze twee nu met elkaar gecombineerd. 

Ik ging lekker die zondag, er kwamen nieuwe challenges in beeld en had er twee af, nog een andere creatie in een totaal andere stijl.

Want zoals jullie misschien nog weten staan veel van mijn creaties al ver vantevoren ingepland. Wat ik dan nog maak komt er dan weer tussendoor anders duurt het helemaal lang voordat ik iets kan laten zien.


Design papier van de Action en ook uit mijn restjesbak weer.
Het papier op de strik is van Maja Design.


Bijna niet te zien maar in die negatief washitape heb ik het woordje Lief geplakt, deze mini lettertjes zijn van Joy!Crafts.


Afbeelding is van Gerda's Hobbyshop GH3137, baby schoentjes.
Gaasje eronder geplakt en wat sisal.


Baby dubbel uitgestant en is van Marianne Design.


Deze strik is ook van Marianne Design PS8055 van de paasei.
Ik heb met wit en clear parels gezet van Nuvo drops.


Deze uitsnede is van Studio Light SL196 
en daaronder een achtergrondstempel ook van Studio Light JMA20.


De border rechts en links is van Joy!Crafts, de rechtse heb ik smaller geknipt. en bij links nog een leuk kantje toegevoegd.

Je moet er echt wel van houden, dus benieuwd of ik dit kaartje ooit eens ga uitschrijven.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


29 opmerkingen:

  1. Een pracht babykaart en als ik de foto vergroot kan ik het woordje 'lief' wel lezen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje en mooi papier . diegene die dit kaartje krijgt is vast verrast door dit kaartje.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met jouw uitgebreide beschrijving is nog beter te zien hoe mooi deze kaart is, tot in de details maar dat zijn we van jou gewend Elly. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Prachtig kaartje.
    Ook leuk met de strik er zo bovenop
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een mooie creatie Elly deze baby kaart, veel details en een prachtige strik fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende vintage babykaart, Elly!
    Heel mooi gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie vintage kaart zo leuk die babyschoentjes en de grote strik
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elly,
    Dat is op en top vintage!
    Heel erg mooi geworden, met prachtige details erop.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een prachtige creatie Elly. En wat een werk.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie Elly! Heel mooi gemaakt. Echt vintage.
    Leuk dat je weer meedoet, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje Elly....wat leuk gedaan met de schoentjes en de tekst in het negatief!
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een schitterend vintage babykaartje is dit Elly, weer zoveel prachtige details erop!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige vintage babykaart met lieve schoentjes en mooie strik,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat mooi Elly. Ik zit altijd met verwondering te kijken hoe iemand zo mooi vintagekaarten kan maken zonder dat het een rommelig geheel wordt. Ik vind dat razend knap. Deze is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. hihih wordt bijna verlegen van je compliment
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Je hebt er weer iets moois van gemaakt Elly.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Elly. Die strik is een echte blikvanger!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen