Volgers

vrijdag 15 januari 2021

Saartje

Goedemorgen,


Martha haar hondje Saartje is 12 jaar geworden en ze deed een oproepje om een kaartje te maken.

Ik keek even in mijn voorraadbakje wat ik nog had staan (sorry Martha) en ja daar kwam ik wel een leukerd tegen, en deze heb ik nog wel wat aangepast voor Saartje.


Misschien herkennen jullie dit kaartje nog wel.


Uiteraard de leeftijd opgeplakt met de cijfers van Marianne Design.


En de hele kleine letters van Joy!Crafts, Saartje.


Hoera van Craft Emotions en zo is het toch een persoonlijk kaartje geworden, een beetje oud en nieuw.

Wens jullie een fijne dag vandaag.

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

29 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart voor het jarige hondje Saar. Heel leuk de tag met de strik en de leeftijd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Elly leuke details zie ik, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd🥰.
    Ik heb deze destijds gemist volgens mij, want ik herken het niet.
    Volgens mij gebruikte ik precies dezelfde lettertjes op mijn kaart voor Saartje (komt gauw op mijn blog). Hihi, grappig toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Ja is alweer eventjes geleden.
      Hahaha idd grappig, groetjes Elly

      Verwijderen
  4. ook jij heb een heel mooi kaartje voor Martha en Saartje gemaakt Elly, heel mooi aangepast met persoonlijke details...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig kaartje voor Saartje!
    Mooi met de tekst erbij.
    Heel leuk gedaan!
    Fijn dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha daar is tie!
    nou niks sorry Elly, ik vind het een prachtig kaartje!
    en niet te vergeten Saartje vind dat ook!
    zo leuk die vorm en mooie honden!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lieve kaart met de schattige hondjes erop. Een leuk rond model en leuke details erop gedaan. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd... een andere vorm is ook zo leuk.
    Saartje is er vast blij mee.
    Veel liefs Bianca
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartjes is prachtig, wat een schattige hondjes erop!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat handig om een voorraad bakje te hebben Elly en je zo maar deze mooie kaart hebt aan kunnen passen voor Saartje.
    Hij is echt heel erg leuk geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny.
      Ja ik maak nogal veel, en weinig gaan de deur uit.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Mijn kaart voor Saartje ging vandaag op de post, jouw kaart viel vast in de smaak met de leuke hondjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou daar is toch helemaal niks mis mee,het gaat om het eindresultaat en dat is zoooo mooi Elly! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja ik vind meestal dat ik iets nieuws moet maken, maar ja wat in de voorraadbakjes staan staan er ook eigenlijk niet voor niks he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. hihihi.... dat heb ik nou nooit of bijna nooit dat ik een al gemaakt nog persoonlijk kan maken. Is ook een hele kunst! Hij is heel mooi! EN dat zal Martha ook vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanneke. Ja heel soms lukt me dat.
      Groetjes Elly

      Verwijderen