Volgers

maandag 8 maart 2021

Opdracht voor elkaar-2

 Goedemorgen,

en dan heb ik hier de blauwe versie van ons gezamenlijke opdracht in ons DT team.


Basis de mal van Studio Light SL367.
Design papier van Stamperia Blue Land.


Vlinder komt uit design papier van de Action.
Fijne takjes van Craft Emotions 115633/0229.


Borderrand van Joy!Crafts 6002/1498.


Ook hier de knoopjes een paar keer uitgedraaid, en heb hier een blauw doorschijnend stofje nog bij opgedaan, je zit het helaas niet, toen een bradje erdoorheen.


Good friends cheaper than therapy, 
stempel van Ali.



De binnenkant.


Dit hartje komt uit anders designpapier en wel van de Action.



Vlindertje is van de Olba tang.


En hier de randen gestikt met blauwe garen.
En ingesneden zodat ik er labels in kon stoppen.



Ook deze stempel was toepasselijk, want wat schrijf ik erbij hahaha.


De 3 meiden, ook toepasselijk omdat wij ook met zn drietjes zijn in het DT team.


Geweldig toch dit design papier.


Langs de wiel ingesneden en een label ingestopt.
Tekst komt van dit design papier.


Hartjes van Studio Light FWL351.



Creatief zijn is wat we delen, dit is tekst van Marianne Design CS1071.


En hier wat kleine bloemetjes van de Olba tang.

HIER zie je wat Debby gemaakt heeft voor mij, en HIER wat Bianca gemaakt heeft.

Fijne dag voor jullie toegewenst van mij XX

Groetjes,

Elly

fb pagina:


22 opmerkingen:

  1. Weer een pracht creatie en de label achter het wiel vind ik een heel leuk detail en het is prachtig designpapier.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat een schitterende creatie, alle foto`s eens goed bekeken mooie details Elly, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....schitterend Elly!
    Wat een gave creatie en zo leuk dat je het stiksel met de naaimachine hebt gedaan.
    De kleuren zijn ook prachtig en mooie teksten......helemaal af!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie creatie ook weer met zulke leuke details en dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf en zo leuk hoe anders ze weer zijn.
    de 3 mutsen stempel ( want zo noem ik deze nu door jullie ) is zo leuk.
    Veel liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo knap gemaakt.
    Ik kan soms ook een beetje in paniek raken als ik voor een creatief iemand iets wil maken......dan denk ik, "oh jee, als het maar leuk genoeg is".
    Maar jij bent er goed is geslaagd, voor beide dames maakte je een heel mooi iets.
    Ik ga nu even kijken wat je ontvangen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, nou ik ook, en gelukkig die andere dames ook.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Ook deze blauwe variant vind ik prachtig Elly!
    Heel mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze blauwe variant is ook weer supermooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze variant is supergaaf Elly, ik heb foto na foto alles goed bekeken en het ziet er allemaal weer toppie uit. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al weer zo'n mooie. Die Tilda stempel is zo lief en mooi gekleurd! Het geeft inderdaad altijd wat denkwerk om iets leuks te schrijven.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldiggggg. En leuk dat jullie dat voor elkaar doen.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen