Volgers

zondag 7 maart 2021

Hoera

 Hoi hoi,

bij Kaartjes Inspiratie Challenges hebben we een sketch deze kaar waar we ons aan moeten houden,

en dit heb ik ervan gemaakt



Je mag hem draaien hoe je maar wilt zolang de sketch maar te zien blijft.
Het design papier wat ik gebruikt heb is van de Action van die kleine blokjes.




Lief bijtje ingekleurd met de brushmarkers, het afdrukje is van Ali.
Gemat op een rand van Joy!Crafts 6002/1384.


Rolroosjes Joy!Crafts 6002/0384 en de takjes van Ali.


Hoera met een stiksteekje deze mal is ook van Joy!Crafts 6002/1559.
Hartjes wat verknipt deze zijn van Studio Light FWL351.


Op de vleugeltjes wat glitters gedaan.

En zo heb ik weer een lief verjaarskaartje of voor iets anders wat er te vieren valt.

Groetjes,

Elly DT KIC

fb pagina:






29 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje mooi dp papier en details heb je gebruikt leuk hoe je de sketch hebt verwerkt de sketch is zo leuk heb hem al eerder voor een andere challenge gebruikt maar pak hem er vaak bij

    groetjes ellen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Elly. Lief bijtje erop en mooi Dp gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefkaartje met het bijtje, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig felicitatiekaartje Elly!
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vrolijke kaart, Elly.
    Dank je wel voor je DT-bijdrage
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Elly.
    De hoera stans is prachtig!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elly,
    wat een ontzettend leuke kaart met de sketch. Hij staat ook op mijn lijstje, want ik werk graag met sketches.
    Ik zag je reactie en ik heb mijn berichtje aangepast.. Sommige mensen lezen niet goed, maar jij wel, hihihi.... het was een los koffieboonstempeltje. Maar ik denk dat het met een koffieboon ook moet lukken. Ik ben heel benieuwd of je het eens uit gaat proberen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Owww hahahha, nou misschien ga ik die poging nog eens doen, moet wel een boon doormidden zien te krijgen dan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Ook ik werk graag met een sketch, deze is wel erg leuk, lief stempeltje heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi
    Wat een mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart heb je met deze sketch gemaakt en wat een super leuk designpapier is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super lief en mooi Elly heb net de kaart klaar komt er donderdag op.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin.
      Benieuwd naar jouw uitwerking.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Aaaaaaw wat een zoet kaartje Elly, dat bijtje is te lief en je dp papier is prachtig. Gaat vast van pas komen dit kaartje. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is leuk en een mooie doily!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen