Volgers

zaterdag 6 maart 2021

Stoere planner pagina

Hoi hoi,

ik heb hier een herinnering voor de challenge die loopt bij Hobbyshop Veldmaat op fb, de challenge is een mannenkaart.

Ik heb het op een pagina voor een planner gemaakt, en het ziet er echt zo leuk uit.

Heb de plannerset van Craft Emotions 115633/1601 hier gebruikt, waar de vele leuke accessoires bijzitten.

Het design papier is van Joy!Crafts Men's Worlds


Geinig dit zakje wat dus in die plannerset zit.


Onderin een meetlint geplakt deze is van Dutch Doobadoo en is een sticker 491.200.020.


Leuk afdrukje van CC Design, met mijn brushmarkers ingekleurd.
Ook deze had ik al geruime tijd klaarliggen.


Achtergrondstempel van Studio Light SL341.


Tekst van Marianne Design CS1006.


De vlaggetjes lijn is van Craft Emotions 115633/0752, en de lettertjes ook van CE 115633/0163 passen hier perfect op. Heb ze bevestigd met bruine hempcord.


Het giletje is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.737.
Had die nog niet eerder gebruikt en op deze manier vond ik dat wel zeer leuk.

Als jullie met deze challenge meewillen doen kun je je creatie HIER plaatsen.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:


12 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk en super design papier voor zo'n kaart !
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly,
    Ik kom via via op jouw blogje terecht en ben gelijk volger geworden.
    Mannenkaarten zijn bij de meeste geen favoriet, maar jij hebt een toppertje gemaakt zeg. En er is zoveel te zien. Een stoer gilet met gevuld borstzakje, en ook de tekst is super leuk.
    Je hebt hiermee genoeg inspiratie gegeven voor de reminder, dus wie weet lukt het mij ook om mee te doen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Janneke, en leuk dat je gelijk volger bent geworden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat heb je er weer iets moois van gemaakt, leuke details Elly, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja ik zeg altijd hetzelfde dat is misschien saai maar ook dit is weer een supercreatie Elly, zoveel mooie details en dan dat schattige kereltje....prachtig.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een een leuke mannekaart met leuke details weer.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen