Volgers

vrijdag 5 maart 2021

Opdrachtje voor elkaar-1

Goedemorgen,

met het DT team babbelen we wat af..we heten met onze whatsapp groep B.E.D. Creatief...zijn de letters van onze voornamen.

We bleken met zn allen dezelfde mal te hebben en daar we even stil lagen in het DT team gaven we elkaar een opdracht er iets mee te maken. Hadden Debby en ik in het begin al eerder eens gedaan. We vonden dit echt een goed idee...ja toen moesten we beginnen en bleek het toch moeilijker dan gedacht.

Ja wat ga ik maken voor deze 2 creatieve toppers...ik zag er ineens enorm tegenop, ik begon gewoon zonder een demo te maken, en dacht o nee...maar toen ik steeds verder ging vond ik het echt heel leuk en mooi geworden. Maar hier komt de foto spam:


Ik ben wel begonnen met de roze variant want deze kleur ligt me meer dan wat ik voor Debby zou moeten maken, maar ik verraad alvast, daar kwam ik ineens mooi papier voor tegen dat ik daar ook wel verliefd op geworden ben. Dus even geduld nog voor de blauwe variant.

Als basis de mal van Studio Light zak SL367.
Design papier van Prima Marketing.


Kleine bloemetjes van de Olba tang, en de fijne takjes van Craft Emotions 115633/0229.


Sluiting een paar keer uitgedraaid zodat hij iets steviger zou zijn, een bradje in het midden en een stukje roze gaas stof.


De rand is een pons van Martha Steward.


Het hartje uit het design papier geknipt.



Dit is echt een prachtige blok. En ik heb de naaimachine eens tevoorschijn gehaald en hier en daar wat aangezet met roze garen.


Good friends
cheaper than therapy, is een stempel van ome Ali.


De binnenzijde.





Hartje rondom aangezet met Nuvo drops.


Langs de stiklijn doorgesneden zodat ik er labels in kwijt kan.



Magnolia ingekleurd met mijn brushmarkers.
Was beetje balen want ik had hem gestempeld en even opzij gelegd, maar toen ik hem pakte zag ik te laat dat het inkt nog nat was...vandaar die zwarte veeg net boven haar haren.


En deze stempel vond ik wel toepasselijk, daar wij met zn drietjes ook zijn.
En deze komt uit dezelfde set als de tekst.



Droom, durf creeer, dit is een stempel van Marianne Design CS1071.
Recht in het hoekje weer wat kleine bloemetjes van de Olba tang.


Hartjes van Studio Light FWL351.


Ook hier had ik ingesneden om er een label in kwijt te kunnen.


En deze tekst is ook van Marianne Design, het hartje uit het papier geknipt.

En gister had iedereen zn post ontvangen en sávonds zouden we het open maken, en echt die dames hadden ook wat moois gemaakt.
Dus hou Debby en Bianca hun blog in de gaten, want die plaatsen hem een dezer dagen ook, zodat je hun creaties ook kan bewonderen.

En ik wilde deze creatie mee laten doen bij Knutsel en kadootjes want daar vragen ze om een label bij je creatie en die zitten er hier wel bij in.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:


37 opmerkingen:

  1. Prachtig Elly, mooie details, en wat een leuk idee, ik ga ook bij de andere kijken, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo wat een mooie Elly, ik zie het zo voor me hoe enthousiaster je word naarmate je creatie vordert.....geweldige details,knap werk!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Elly
    Superleuk idee om elkaar uit te dagen, je hebt er een waar kunstwerk van gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi kunstwerkje is het geworden het papier is werkelijk super mooi leuke details heb je gebruikt wat leuk om elkaar zo uit tedagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een onwijs leuke creatie heb je voor je teammaatjes gemaakt Elly...Ik zie het helemaal voor me als jij die aan het maken bent...en inderdaad dat moeten 'groeien' zoiets...en dankomen de ideetjes zomaar spontaan boven borrelen...Het resultaat is Verbluffend....CHAPEAU!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer erg genieten bij je wat een mooie creatie is het geworden en ja gaandeweg krijg je ideeën hè! Prachtige details allemaal en lekker girly!!!
    Fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Prachtig designpapier heb je gebruikt en mooie details.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie creatie, prachtig papier en heel veel te zien,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful shape, floral paper and design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind 'm gaaf Elly.
    Supermooie kleurtjes en zoveel geweldige details te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend mooie post heb je weer gemaakt en zo leuk hoe je deze creatie beschrijft. En er is weer zoveel leuke details te bewonderen. Echt super!!
    Dat is wel erg balen dat je inkt nog niet droog was.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldig mooie creatie heb je gemaakt en het papier is super mooi. Leuke details!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creatie met mooi papier en er is veel te zien!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Soms is gewoon beginnen het beste om te doen.
    Wat veel details heb je weer verwerkt, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze creatie voor bianca is ook heel erg mooi. Leuk om elkaar uit te dagen, maar was idd moeilijker dan ik gedacht had. Maar het is ons allemaal heel erg goed gelukt

    Op naar de volgende
    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! Elly, wat heb je dit prachtig gedaan. Ik blijf kijken...
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jee ELly, wat een geweldige creatie heb je gemaakt! Ontzettend leuk en persoonlijk. Er is zoveel te zien . En natuurlijk helemaal leuk dat je verstopte labels hebt gemaakt. Daar ben ik fan van.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen