Volgers

zondag 11 april 2021

Happy Easter

Hoi hoi,

Bij KIC hebben we deze keer een challenge naar aanleiding van een inspiratiefoto.



Dit is de inspiratiefoto'

Als basis heb ik de mal van Studio Light SL281 genomen.
En het design papier zelf gemaakt, gekliederd zoals ze zeggen.


Ik had geen stappen foto's genomen, alleen de deze.
Distress Oxide - Victorian Velvet gebruikt en distress inkt Picked Raspberry.


Afbeelding is van GH3273.
Ik hou wel van deze kleurtjes.


Stempel van een postzegel is Papermania, en de tekst Happy Easter kwam uit een tijdschrift waar een stempelset bijzat.


Verschillende masks gebruikt van Nellie Snellen dat zijn die blaadjes en de kleur Moved Lawn distress inkt , Studio Light die crackle mask, en die stippenbloem is van de Action.


Ook zie je wat groene sisal onder de afbeelding vandaan komen.
De ruitjes stempel is van Marianne Design.
Hier en daar wat aangezet met een fineliner, rose en groen.


Hoop jullie geinspireerd te hebben om ook mee te doen.
Is nog wel een paaskaartje (en vergeten deze op te sturen, is hij mooi voor volgend jaar).
Foto's kun je plaatsen op het BLOG of op  fb in de juiste album.


Groetjes Elly DT Kaartjes Inspiratie Challenges

Mijn fb pagina:

 


35 opmerkingen:

  1. Prachtige DT kaart, Elly. Dank je wl=el.
    Je hebt een hele mooie achtergrond gemaakt, je kaart heeft prachtige details.
    Fijne dag, groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie en wat een mooie mask mal, prachtige kleuren ook voor de achtergrond.
    Xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart leuk met je zelfgemaakt achtergrond en een mooie mal met het plaatje erin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met de zelfgemaakte achtergrond.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie met die toffe achtergrond vind het heel knap hoe jij dat doet, fijne zondag middag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht en kleurrijke paaskaart Elly en jammer dat je vergeten was om te sturen, maar dat is mij met een bijzondere kerstkaart van 2020 ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
    Ik kwam deze onlangs tegen met opruimen. Dus dat was ook al balen.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els. Ja erg he..deze was ook al zover van tevoren al gemaakt en stond in mijn voorraaddoosjes.
      Ja het overkomt ons allemaal.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Prachtige creatie Elly!
    Heel mooi gemaakt en jij noemt het kliederen, maar dat vind ik te weinig eer, ik vind het zeer kunstzinnig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha, nou foei ikke dan hahaha.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Als jij dit kliederen noemt.....ik niet hoor! Ik vind dit een SUPER creatie Elly. Zooooo ontzettend MOOI gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze is prachtig! mooie achtergrond en kleuren.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige achtergrond heb je gemaakt Elly!
    Het is een hele leuke kaart geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige reminder heb je voor ons blog gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De inspiratiefotoe ik er zeker in terug! Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne... ja ik lees het haha, kan gebeuren.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. het woord zie valt weg, zie je dat...hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi plaatje op deze prachtige achtergrond, heel mooi gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous picture, edging and love the design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje Elly, mooie gekliederde achtergrond en prachtige details xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, ik hou ook van deze kleurtjes, helemaal in het voorjaar.
    Wat een mooie kaart weer een nu je het vergeten bent op te sturen kan je er zelf lekker en jaar lang van genieten๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja dat is ook weer waar hahaah
      Groetjes Elly

      Verwijderen