Volgers

maandag 12 april 2021

Slimline card demo

Goedemorgen,

as zaterdag 17 april is er een demodag bij Hobbyshop Veldmaat en laten wij allemaal onze slimline kaarten zien.

In mijn DT pakket zat dit leuke design papier van Welcome Spring JAD10116 en heb ik deze creatie ermee gemaakt.


De basis is de mal van Marianne Design CR1538.


Bloementoef van Craft Emotions 115633/0510. Dit gemaakt van de restjes dsp die ik overhad.
En dit past dan altijd helemaal bij de rest van de kaart, in het midden met witte Nuvo drops een pareltje gezet voor het hart. De takjes onder de bloemetjes zijn van Joy!Crafts 6002/1246.


Ook heb ik er een hartje op stokje bij gestoken deze is van Marianne Design LR0573, deze blijven ook zo leuk.

Forever & Always, dit komt uit de stempelset van Craft Emotions 130501/2503, net zoals de ringen en de tortelduifjes, en de pijltjes die ik rondom gezet heb, maar dan moet je goed kijken.


Bij een huwelijk worden ook veel foto's gemaakt, dus (al hebben we die tegenwoordig bijna niet meer) een negatief erbij vond ik wel iets hebben. Deze mal is van Studio Light JMA14.


Dit hart zit ook bij het Slimline stans net zoals die banner.
Ik heb met bruine versafine gestempeld komt niet zo hard over bij deze creatie.
Achter het hart heb ik sisal geplakt, ik hou hier wel van.


Het love hart is van Studio Light FWL351, heb deze wat in elkaar overlaten lopen met het ander hart, en ook deze is uitgedraaid uit dsp.
Het netje daarachter is van Marianne Design CR1533 en heb die doormidden geknipt en aan weerzijden geplakt van de kaart.

Hoop jullie geïnspireerd te hebben, en hou mijn DT maatjes deze week ook in de gaten, want die hebben ook schitterende creaties met de slimline gemaakt.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat



 

26 opmerkingen:

  1. wat een mooi slimline kaart met de mooie bloemen erop mooie combinatie van kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met leuke kleuren bij elkaar. En er is weer veel te zien.😃
    Groetjes Maga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb weer heerlijk je kaartjes zitten bekijken Elly, je plaats zoveel je bent niet bij te houden, hihi Heerlijk toch onze hobby en je hebt je weer lekker uitgeleefd en je slimline is beeldig! Je hebt iets LEUKS om naar uit te kijken veel plezier met de demo!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie.
      Ja vaak denk ik oei...ik heb volgende week niks staan en ineens staat mn blog vol en prop ik er weer vanalles tussen, het probleem wel is dat ik steeds minder tijd heb om overal rond te gaan bloggen.
      Dus dat moet ik nog eens uitpuzzelen wanneer welk tijdstip ik dit het fijnste vind.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan weer Elly!
    Er is veel op te zien....mooi om naar te kijken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, volle slimline card heb heb je gemaakt, er is heel veel op te zien,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig heel leuk gewerkt met papier en snijmallen, fijne middag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt die slimline kaart heel mooi gedecoreerd Elly. Lief dat stempeltje van die vogeltjes en mooie bloemen heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie slimline kaart Elly en weer veel leuke details zitten erop.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige slimline kaart Elly!
    Mooi gemaakt met prachtige details!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig dit slimline trouwkaartje Elly, heel mooi designpapier heb je ervoor gebruikt en ook nog zoveel leuke accentjes erbij zoals die prachtige bloementoef..
    veel succes met de demodag...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Ik ben daar niet aanwezig, Rikie gaat dit verzorgen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Ah wat ontzettend leuk, deze liefdeskaart!
    Mooie details heb je op je kaart verwerkt.
    En wat spannend dat jullie het huis te koop hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Ja zeer spannend.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Hoi
    Superleuke kaart heb je gemaakt.
    Prachtige bloemen erop.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is weer een waar kunstwerk Elly....dat stempeltje met de vogeltjes en just married is ook superschattig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige creatie Elly, weer met die leuke bloemetjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen