Volgers

woensdag 14 april 2021

Hiep hiep hoera...

Hallo lieve bloggers,

laatst had ik al een waaierkaartje laten zien, en de deze had ik toen ook gelijk daarna gemaakt, alleen heb ik het laten sluiten met een strikje.


Dsp is van Fabscrraps en het patroon is van mijn DT maatje Debby, en Anneke hem hem live gegeven op 27 maart en als je wilt kun je hem HIER terugzien op you tube.
Hij duurt wel erg lang, maar je kunt hem lekker doorspoelen op je eigen tempo.


Lieve magnolia erop en deze gekleurd met mijn brushmarkers.


Mijn sluiting.



Vlinder is van Cart-Us.


Ovaal van Joy!Crafts en een restje dsp.
En rondom met Nuvodrops parels erop gezet.


Banner met Hiep hier hoera is ook van Joy!Crafts.

Wens jullie een fijne dag toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

19 opmerkingen:

  1. Wow wat een schitterend creatie Elly, prachtig papier heb je gebruikt mooie details toppie! Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er weer helemaal geweldig uit Elly, wat kun jij ook mooi inkleuren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een ontzettend gaaf waaiekaartje geworden Elly!
    Gave kleurtjes heb je ook gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dit waaierdoosje en een mooi ontwerp van Debby.
    Mooi romantisch designpapier heb je gebruikt.
    fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Elly
    Dit waaier kaartdoosje, mooi geheel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk gemaakt dit waaier doosje Elly!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een mooi model. Erg leuk gedaan.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat gaaf deze waaierdoos..en dan dat schattige magnoliaatje...ze blijven lief.
    liefs annemarie en merit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. DAnk jullie wel, ja ik hou ervan die magnoliaatjes.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat een mooie kaart met de leuke waaier en het lieve Magnoliaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. SUPER MOOI waaierdoosje Elly en het is echt een model om te onthouden.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen