Volgers

zondag 9 mei 2021

Art-journal-gelliplate

Goedemorgen,

vandaag is het moederdag en wens ik iedereen een fijne dag toe.

Heb voor vandaag weer een art journal pagina en wel van een bladzijde die ik laatst met de gelliplate gemaakt heb.


Dit is mijn pagina, maar helaas is hij bijna helemaal verstopt toen ik hem beplakt had.

Heb hem op kraft papier geplakt en de hoekjes met een hoekjespons van Vaessen geponst. Ook de zijkanten zijn bewerkt met wax paste van Craft Emotions, in de kleuren Magentha (roze) en Turtle green. Geeft een mooi glans effect en past het beter bij de gelliplate afdruk.



En dit is het geworden, had nog foto's uitgeprint liggen van mijn hobbykamer, na het reorganiseren van mijn kasten.


Reinforcements zijn van Elisabeth Craft Design, a way of life heb ik van Ali.
Honinggraat vergeten te noteren van wie hij is.


Zo was het maar had een andere 8 vaks over kunnen kopen en die moest er nog even bij gezet worden, dus werd passen en meten, want je zit toch allemaal met de schuine kanten op zolder.
Dat bruine kastje die is van mijn dochter, die zal ik volgend jaar als we verhuizen niet meer bij mij zetten want ik wil graag alles in het wit dan.


Het schaartje en de stansmachine is ook een stempelset van Ali.


En hier de andere vaks kast erbij, deze heeft ook 2 deurtjes. Liefst zoek ik nog een 4 vaks maar dan 1 breed, die zou er nog mooi bovenop kunnen.



Je ziet weinig meer van mijn achtergrond van de gelliplate he.
En dit onderste kastje die wil ik ook niet meer gaan meenemen, of hij gaat de garage straks in, of ik moet al eerder tegen iets aanlopen wat ik hier kwijt wil.


Happines is a well stocked craft room.
Ook een mooie tekst en ook van Ali.
En tussen deze kasten zit een deur.
Wel een fijne ruimte waar ik vertoef hoor.


En dan hier in de Art Joural, deze had ik ook op Ali besteld, het jammere alleen is dat de ringen heel smal zijn, dus hij zit heel snel vol.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie AJ pagina heb je gemaakt en wat leuk om je hobbykamer te bewonderen. De gelli plate achtergrond heb je zo heel mooi gebruikt. Dat schaartje met stippellijn vind ik een leuk detail.
    Ja schuine wanden kunnen lastig zijn voor je inrichting. En ik lees dat jullie volgend jaar gaan verhuizen. Leuk hoor.
    Alvast succes met de voorbereidingen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie pagina leuke kleuren heb je gebruikt voor de achtergrond leuk om je hobbykamer erop te zien en leuk detail dat schaartje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige pagina is het! Ik vind het altijd knap, die pagina's. Leuk zo'n inkijkje van je hobbykamer. En ja, schuine wanden zijn echt niet fijn. Mijn kamertje is klein, maar ik heb geen schuine wanden en dat scheelt toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt Elly
    Leuk dat je dat even laat zien
    Zo wat een mooi knutselkamertje heb jij !
    Ik knutsel in de woonkamer, maar dat vind ik niet erg wij hebben beneden een slaapkamer,daar knutselt Richard altijd...ach het is maar wat je gewend bent, immers...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan. En ook erg leuk om je hobbykamer te zien. Ziet er erg mooi en georganiseerd uit. Zelf knutsel ik vanuit bed en heb paar karretjes die ik ernaast kan zetten. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie gelliplate afdruk. Je maakte er een toffe pagina mee! Fijn knutselplekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke creatie. Jou kaart zie er ook mooi uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige pagina en leuke foto's van je hobbykamer,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk zoals jij jouw creaties maakt. Om zou het niet kunnen.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer prachtig uitgevoerd Elly !!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen