Volgers

zaterdag 8 mei 2021

Uitdaging DT maatjes

Hoi,

ik heb twee planner pagina's gemaakt voor mijn DT maatjes.


En deze keer was de uitdaging gebruik de mal van Studio Light SL389.
Dus heb ik blauwe uitvoering voor Debby gemaakt en de roze voor Bianca.


Deze planner pagina komt van Ali, en toevallig past deze in de gewone planner, want had al eerder iets gekocht en helaas die gaatjes klopten helemaal niet.
Design papier is van Joy!Crafts.


Deze mask van Dutch Doobadoo 470.715.112 is eigenlijk wel mijn lievelings mask, die heb ik hier en onderin wat gebruikt.
Ook wat gedoodeld langs de randen.


Een pagina uit een oud boek gescheurd en wat beinkt.
De rondjes netjes afgewerkt met reinforcements van Elisabeth Craft Design 1737.


Het lieve stempeltje is van Penny Black, op de vleugels heb ik wat glitters gedaan met een glitterpen.
Deze set van Penny Black is wel toepasselijk, al werken wij niet met draad en naald (nou ja soms) het is wel handwerk.
Het deze ingekleurd met mijn zigmarkers.


Een tag met details, deze komt ook uit dezelfde plannerset.


En jawel Handmate erop geschreven, en een draadje door de gaatjes gehaald.


Ik heb een map vol met allerlei teksten, dus van wie deze is weet ik niet.
Onder de tekst een sticker van Dutch Doobadoo 491.200.020 van een meetlint.


En dit is dan de mal van Studio Light SL389 waar het om ging de uitdaging.


En hier dan de blauwe variant en hetzelfde opgezet, het dsp is van de Action.


En hier geen bloemetjes maar wat stoerdere reinforcements.






Was leuk om te maken, de achterzijde heb ik niet bewerkt, dat laat ik vrij aan de ontvangers.

Groetjes,

Elly

fb pagina:




 

19 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartje met de schattige stempeltjes leuk dp papier en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke pagina's met mooi ingekleurde stempels!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrrrrr leuk! Ik hou van mo manning digis.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga, ja zijn ook schatjes he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige planner pagina's Elly. En heel mooi kleurwerk, is dag met de zigs?
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate, ja dit is met de zigs gedaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. wat prachtig zeg deze 2 pagina's, Elly!
    Knap gemaakt en zo leuk die stempeltjes ook weer erg mooi ingekleurd, je bent weer heerlijk bezig geweest!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt twee mooie pagina's gemaakt met de schattige afdrukjes en alles mooi afgewerkt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie pagina's. Leuk om elkaar zo uit te dagen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Elly wat heb je dat gaaf gemaakt zeg! Bijna zonde om weg te geven. Of maken jullie ze voor elkaar, dat jij ook weer mooie exemplaren terug krijgt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, ik krijg ook van Bianca en Debby wat terug, of een kaart of wat anders, maar wel met die ene mal erop.
      Groetjes Elly

      Verwijderen