Volgers

vrijdag 7 mei 2021

Gefeliciteerd...

Goedemiddag,

ja ben vandaag ineens met nog een blogbericht, eerst had ik niks voor mijn blog afgelopen week en nu weet ik ze er niet tussen te proppen hahaha.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn thuiskapster, die nu aan huis haar kapsalon heeft. En het kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van haar eigen logo.


Dsp van de Action en de ronde mal met schulprand is van Crealies XXL69.





Schaartje (nou ja hier komt hij groot over hahaha) ooit bij Euroland gekocht.


Gefeliciteerd is van Craft Emotions 115633/0301 en 35 van Die Namics, en dit is haar huisnummer.
De witte lijnen met een gelpen gedaan, net zoals de tekst: perfect cut.
Deze had mijn schoonzus verzonnen, die roep ik er vaker bij als ik er zelf niet uitkom, net zoals mijn DT maatjes.

Ook zag ik dat er nieuwe volgers bijgekomen zijn, van harte welkom hier XX.
En dit kaartje ga ik vandaag eens snel in haar brievenbus doen, weet ik gelijk waar ik moet zijn over een paar weken.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

14 opmerkingen:

  1. Dit vind ik echt gaaf!! Prachtig gedaan, dat zal je kapster zeker heel bijzonder vinden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart voor je kapster.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart voor je kapster, leuk om het logo hier voor te gebruiken
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en persoonlijk kaartje voor je kapster. Zal ze vast heel erg waarderen. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Elly! Dat zal ze vast en zeker heel erg waarderen. Attent van je..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Elly
    Mooi origineel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, die zal wel in de smaak vallen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super tof bedacht en heel persoonlijk. 💗

    BeantwoordenVerwijderen