Volgers

vrijdag 7 mei 2021

Memorydex kaartje

Hoi hoi,

Vorige week kwam ik tot de ontdekking en ook vanwege beetje druk en inspiratie dipje dat mijn blog leeg stond. Maar op een vrijdagmiddag ging alles ineens vlot en heb ik wat creaties gemaakt.

Waaronder als eerste dit memorydex kaartje echt om deze dag op te vullen en daarna vlogen ze uit  mijn handen, maar daar moeten jullie nog even op wachten wat de rest geworden is.


Basis is een mal van Studio Light SL200 en had ik hier de gaatje voor de rolodex ingeknipt, en pas veel later dacht ik hee ik heb hier toch een pons voor, en jawel hoor.


Design papier is van de Action, de nieuwe blokken die ik gescoord had.


Het vlindertje is een sigarenbandje en op de achterzijde staat vermeld welke vlinder het is: Colotis.


En de achterzijde van dit memorydex kaartje heb ik van de restjes gemaakt van de voorzijde.
Heel simpel, maar wel leuk weer.

En ik sta met dit kaartje in de top 3 bij Simply Magnolia challenges:




Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

14 opmerkingen:

  1. Leuk, zo komt je memorydex wel vol met mooie creaties.
    Gefeliciteerd met je top 3 plek.
    XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje voor de memorydex, Elly!
    Leuk dat je sigarenbandjes gebruikt das ook nostalgie!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ja zeker weten ken ze nog van mijn vader.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. wat een mooi memorydex kaartje mooie bloemen heb je erop gebruikt
    gefeliciteerd met je toppertje

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is dit memorydexkaartje Elly...prachtig die orchideen en dat sigarenbandje met vlindertje erop is ook een heel leuk detail..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Elly, ik moest lachen om jezelf uitgeknipte gaatje voor de rolodex, en dan een stans hebben hihi Gaaf je sigarenbandje erop en leuk dexje! Dik verdiende winner weer een fijne opsteker!!!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie. Ja hihihi, af en toe een warboel in mijn hoofd.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes voor de memorydex,
    en wat ontzettend leuk dat sigarenbandje erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het ontzettend mooi geworden. Gefeliciteerd ook met je toppertje.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen