Volgers

dinsdag 3 augustus 2021

Bloghop Samen Creatief 16

Hoi hoi,

Rikie heeft vanavond een leuke SC gegeven en wel met enveloppen.

Hier zien jullie mijn uitwerking, het zijn veel foto's dus hou je vast hihi, dat komt ervan als het een groter project is.


Het design papier wat ik gebruikt heb is van Studio Light Winterdays PPWD100.


De mooie kerstbloem van Joy!Crafts 6002/1516, de takjes zitten hier ook bij, en wat Sisal onder de bloem, in het hart van de bloem met Nuvo drops een parel gezet, kleur Chocolate chip. 

Deze tekst Jungle all the way komt uit een uitdrukvel van Studio Light SLeasyWF600.


1x omgeslagen.


Ook de ree en de ster komen uit een uitdrukvel WW578 en 577.


Prettige kerstdagen is een stans van Craft Emotions 115633/0021.


Helemaal opgeslagen.


De mooie kantrand is van Noor!Design 6002/1142.
Onderin een rand gestempeld van Studio Light SL470.


Je ziet het bijna niet maar hier heb ik een ijspegel rand bovenin zitten, deze is van Joy!Crafts 6002/2036.



Dit hoekje uit het dsp geknipt.


Kerstsokjes van Joy!Crafts 6002/0534.



De muziekbalk is een stempel van Studio Light WC493.

 

En hier alle labels, de grote labels zijn met de DDD 470.713.210 gemaakt, en de lange labels met de Vaessen label pons.


Warme winter wensen een stempel van Marianne Design MM1631.
Afbeelding is ook van Marianne Design VK9538.


Deze stempel is van Marianne Design MM1635, deze blijf ik ook mooi vinden.



En deze grote Winter stempel is van Marianne Design MM1631.

Dus zoals je ziet ben ik op de kersttoer geweest, en in deze kleuren waar ik wel van hou.

Gaan jullie verder hoppen naar RIKIE.
Vergeet niet het gehele bloghop rondje te maken als je graag mee wilt doen voor een kadobon en bij iedereen een reactie achter te laten.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

p.s. hier de link naar het filmpje:

 

35 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan. Zoveel moois om te zien en zulke leuke details.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig !! zo mooi papier gebruikt !! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!! Ook het Designpapier. Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Elly. Je hebt prachtige kleuren gekozen voor kerst. Ik houd daar wel van, van die naturel kleuren. De plaatjes en stansen passen allemaal heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat een mooi mapje met ontzettend veel leuke details en veel labels. Mooi designpapier en de stempel van de kerstman ja die blijft mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge waar haal je de inspiratie vandaag Elly, ik vind het steeds zo knap en niks is hetzelfde bij jou…dit is weer een knap stukje werk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie Elly. Met mooie details er is veel te zien.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het gezien ja een heel project is het
    Deze van je is ook super mooi met prachtige details….knap …..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!!! Ik vind het zo knap dat jullie dat kunnen maken!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga, dit kun jij ook hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Wat mooi Elly!
    Heel mooi en knap in elkaar gezet!
    Mooi in de winterse stijl!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vol bewondering kijk ik weer naar al je foto's van dit prachtige werkstuk. Ik durf het geen kerstkaart te noemen hoor, het is veel meer dan dat. wat is er veel te zien, zoveel mooie details, geweldig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi en prachtig designpapier , leuk een kerstuitvoering. Groetjes , Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow....wat een super gave creatie in deze(mijn lievelings) kleuren Elly!
    Je hebt er iets heel moois van gemaakt met leuke details en toch niet te druk.
    Ik zag net het filmpje en hoop het ook een keer te maken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is ook al zo mooi!
    Wat een prachtig model kaart is dit toch ook.
    Veel leuke kerst details te zien.
    Heel leuk gedaan Elly!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige creatie is het geworden, ook mooi papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat is dit weer mooi Elly. Het papier is ook prachtig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat ik vind jouw versie schitterend. Prachtig papier en heel erg mooi aangekleed.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen