Volgers

donderdag 5 augustus 2021

Never stop dreaming

Goedemorgen,

Kreeg laatst deze mooie Studio Light stempel nr 402 en heb deze pagina ervoor gemaakt in mijn planner van Craft Emotions.



De randen zijn van Studio Light SL-PES-CD05.
Ik heb met oxide inkt kleur opgebracht, de kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Broken China, Tea Dye en Victorian Velvet.


Never stop...en de rest mag je zelf invullen, dat leek me wel leuk zo'n pagina.
Deze mal is van Craft Emotions 115633/0164.
De cijfers komen van de Boekenvoordeel of van de Zeeman dat mag ik kwijt zijn.
Achtergrond stempel wat je bovenin ziet is van Joy!Crafts 6410/0026.
En de stippels is van Craft Emotions 130501/1700.


Ik vond het leuk om in het midden allemaal gaatjes te maken en daar een lintje doorheen te doen.
Deze reinforcements is van Elisabeth Craft Design 1737.


De bloemen ingekleurd met de zigmarkers.


Jullie weten dat ons huis te koop staat en deze week zijn er 13 bezichtingen, dit was al binnen een dag!
Hele spannende week voor ons, nou het zijn eigenlijk spannende weken, het brengt gewoon heel veel met zich mee, en waardoor ik zeer onrustig slaap.
Eergister en gister en vrijdag zijn de bezichtigingen geplaatst, en voor mij mag dit snel voorbij zijn zodat we daarna weer normaal kunnen leven in ons huis, en geen spulletjes meer hoeven te verstoppen, voornamelijk persoonlijke dingen.

Eerst kregen we een brochure binnen die we moesten doornemen gingen we akkoord daarna zou het online gaan.



Raar om zo je huis terug te zien, maar toen ik het online zag helemaal.
En toen kwam de bord in de tuin, en dat werd even slikken voor me, elk stapje is steeds meer loslaten, we hebben zoveel gedaan aan dit huis, en onze kids zijn hier geboren en wij waren de eerste bewoners.
Maar er komt wat moois voor terug, maar toch brengt het wat kopzorgen/geregel allemaal met zich mee, waardoor mijn creativiteit niet tot uiting komt..

Morgen werkt mijn man bij onze dochter in huis zodat hij deze week niet 3x naar kantoor hoeft en Gizmo ook mee kan en niet teveel heen en weer gesleurd wordt.
Gizmo ging afgelopen woensdag wel met de oudste mee naar haar kantoor, en dinsdag smiddags was ik bij mijn vriendin op de koffie...lange koffie hahahaha en Gizmo is daar ook zeer welkom.
Deze week kwam het goed uit, had zelf geen volle werkweek maar die dagen dat ze kwamen moest ik wel werken dus ik was al onder de pannen.
En niet te vergeten, bij mijn schoonzus ben ik altijd welkom, dus mocht het toch niet uitkomen dan zit ik toch onder de pannen.

Zo even een lang verhaal deze keer,

wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:





 

25 opmerkingen:

  1. Een pracht pagina met deze mooie stempel van SL en mooi de bloemen ingekleurd.
    Wat een spannende tijd voor jullie en succes met de verkoop. Alle herinneringen van jullie huis goed bewaren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt. En veel succes met de verkoop.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakte een schitterende creatie , weer veel moois op te zien Elly.
    Jaaaa een huis kopen en verkopen is een stressvolle tijd, wij deden het meerdere keren brrrr xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, oeps meerdere keren moet er niet aan denken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Schitterende pagina Elly, loslaten is niet makkelijk met zoveel mooie herinneringen aan de plek die je dierbaar is geworden. Als het dadelijk verkocht is dan komt er weer wat meer rust.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige pagina Elly
    Heel knap gemaakt ik vind die stempel ook zo mooi!
    Succes met de kijkers in de brochure ziet het er prachtig uit, dat zal vast niet lang duren
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt met deze prachtige stempel, succes met de verkoop van jullie huis,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie pagina , succes met de verkoop.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige pagina Elly!
    Er komt inderdaad heel veel op je af en met de verkoop van jullie huis.....je hebt natuurlijk veel emotionele herinneringen! heel veel succes met alles eromheen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Elly en succes met de verkoop. 13 bezichtigingen is best wel veel. Hoop dat er gauw een beslissing wordt genomen.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie pagina met de mooie stempel, ik hoop dat je snel wat hoort van de bezichtigingen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je er weer een mooie creatie uitgehaald. Helemaal weer gezet naar jouw hand, ik herken je stijl. Heel gaaf.

    Ik wist helemaal niet dat jullie gaan verhuizen!! Heb het gemist denk ik, doordat ik onregelmatig blog. Wat een stress en wat een geregel, maar 13 bezichtigingen, daar MOET wat positiefs uitkomen toch?!!
    Sterkte en heel veel geluk de komende tijd.
    Wat gaan jullie doen? Heb je al wat of gaan jullie nieuw bouwen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige werkstuk heb je weer gemaakt, mooi het gebruik van het lint en prachtig zoals de bloementooi er uit springt.

    Je huis verkopen lijkt me inderdaad een heel gedoe zowel zakelijk als emotioneel en 13 bezichtigingen dat is nogal wat. Ik hoop voor jullie dat er een goed bod uit komt, succes ermee.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke pagina voor je planner en dromen doen we allemaal en daar is niets mis mee.
    Jullie dromen ervan dat het huis gauw verkocht wordt dan is de stress weer voorbij.
    Dat gaat vast lukken , de huizen staan niet lang te koop dus dat zal vast lukken.
    Succes .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie pagina heb je gemaakt.
    En wow dat is toch wel veel 13 in 1 dag al. Er wordt ok vast wel overboden. Tenminste, ik hoor niet anders dan dat er ver over de vraagprijs geboden wordt. Sterkte met de rompslomp...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Idd dat horen wij ook veel, dus wij zijn omdat het over je eigen huis nu gaat wel zeer benieuwd.
      Groetjes Elly

      Verwijderen