Volgers

zaterdag 6 november 2021

12,5 jaar getrouwd

Goedemiddag,

we (mijn man en ik) hebben net een rondje gemaakt met de auto en de kaart bij Martha in de bus gedaan en toeristisch teruggereden.

Martha vroeg om een kaart voor hun 12,5 jaar huwelijk die vandaag is, en er moest een trein opzitten of in voorkomen, jeetje dat was nog wel even iets. Ik had niets in huis dus mocht ik bij mijn vriendin een afbeelding komen uitzoeken.


Ik heb de kleuren van de trein genomen, en deze uit het blok van Craft Sensations Beach Collection gekozen. De cijfers zijn ook van de Action.
En de basis van de kaart is van Dutch Doobadoo 470.713.740.


De kleine bloemetjes geponst met de Olba tang, en aan de uiteindes wat nuvo drops.



Drie hartjes, voor hun tweetjes en hun lieve viervoeter.
De klok van de Action, vond dat ook wel toepasselijk.



En om het wat verder op te pimpen een kwitantie blaadje en wat postzegels erbij in de goede kleur.

Benieuwd wat ze ervan vind, vond het echt zeer moeilijk en daar ik nogal wat opdrachtjes heb liggen wilde ik deze wel snel afgewerkt hebben.

Nou Martha mocht je dit lezen, zag al je inktjes staan bij het raam, je hobbyruimte..dus wist ik zit goed hier hahaha, hoop dat je een mooie dag hebt.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor hun Elly, leuk al die lieve bloempjes en wat een toffe trein, fijn weekend, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuke kaart voor Martha en Richard. Heel toepasselijk. Leuk om die in de bus te steken. Ze zullen er blij mee zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Elly, ik zag je net te laat,
    maar het kaartje is inderdaad op het goed adres aangekomen!
    wat een leukerd met dat mooie dessinpapier en het treintje past er superleuk bij!
    leuk dat je speciaal een eindje bent komen rijden om de kaart zelf in de bus te doen
    Nogmaals hartelijk bedankt, hij staat al op de plank te pronken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Was 25 min rijden..en we vonden het wel leuk waren nog nooit aan die kant geweest.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Martha en Richard.
    Die zit heel mooi in elkaar.
    Niet gemakkelijk hé om een trein te vinden, ik had er ook moeite mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carla, nee dat was even een dingetje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Oh knap dat je dat nu al gelukt is Elly en je hebt er een mooie persoonlijke kaart mét trein van gemaakt. Slim om hem in de bus bij Martha te stoppen dan weet je zeker dat hij op tijd binnenvalt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda, ja dat is toch het leukste op de dag zelf.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Een leuke kaart heb je voor het 12,5 jarig huwelijk gemaakt en wat super dat je een trein hebt kunnen vinden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je voor Martha en Richard gemaakt, mét trein en heel veel schattige bloemetjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen