Volgers

vrijdag 5 november 2021

Loaded envelop

Hoi hoi,

wat had Bianca een leuke creatie waar ze afgelopen woensdag mee online ging. Ik heb deze keer eens gelijk meegedaan en dit is mijn uitwerking geworden.


Ik heb dsp van Stamperia Romantic Collection - Journal gebruikt.
Zag hem ineens tussen al mijn blokken liggen, was een beetje verstopt, hij is zo mooi.




Alle elementen komen uit het dsp en er zit een elemement vel bij dit dsp.

\

Wat gespetterd met witte verf en af is mijn creatie.
Takjes van Craft Emotions en Joy!Craft zitten er nog tussendoor.



En een lief notitieblaadje van Gummiapan.

Als je deze creatie ook wilt maken kun je het HIER vinden op haar youtube kanaal.

Wens jullie een hele fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

21 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie Elly en zoveel mooie details!
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Ellie en het dsp is ook zo mooi!! Veel leuke details zijn er weer te zien.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie, Elly
    Heel mooi dessinpapier, bedankt voor de link!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herkende meteen het you tube filmpje en zie nu ook dat je gezellig hebt mee gedaan, het is toch "eni" zo'n prachtige sfeervolle gevulde envelop! Heb geen facebook dus live mee doen gaat niet maar wel met het you tube filmpje...wie weet?, zet 'm op mijn to do lijstje, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie.
      Ja het lijstje wordt bij mij ook steeds groter.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. wat een mooie envelop heb je gemaakt met het vintage dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt , en wat is dat toch mooi he een blok waar alles bij elkaar zit .
    Leuk model .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie Elly, heel mooi papier.
    Prettig weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie met heel mooi papier, leuk hoe je alles hebt gecombineerd
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig gedaan. Ik heb er al verschillenden voorbij zien komen. Prachtig!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow echt prachtig gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen