Volgers

woensdag 3 november 2021

Go outside.

Goedemorgen,

deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van Bianca haar filmpje.


Een kaart met wat lekkers erin. Onze jongste dochter was afgelopen maandag jarig 23 jaar alweer, en dacht laat ik maar een kaart voor haar maken. Misschien weten jullie nog ik maak niet graag kaarten voor eigen gezinsleden. De ronde Happy Birthday stans is van Ali.

Deze creatie wilde een vriendin van me heel graag maken en daar we vorige week op een dinsdag allebei vrij waren zijn we aan de freubel gegaan.
Deze had ik alvast gemaakt zodat zij wat beter af kon kijken, want voor haar moet het echt tastbaar zijn.



Dsp is van Craft Sensations en de binnenzijde van Maja Design. Ik vond het wel leuk om de binnenkant ook te beplakken. En de achterkant juist weer niet.


Alle elementen komen uit een designblok van de Action, behalve dat groene ticket.
Onze dochter reist heel graag vandaar het dsp met allerlei stempels van verschillende landen, ook wandelt ze graag (vooral door de natuur) en houd van fotograferen.
Vandaar deze keuze.


Negatief is van Studio Light en het zonnebrilletje van Boekenvoordeel.


Fototoestel van Joy!Crafts. Deze heb ik bewerkt met Wax Paste, metallic silver van Craft Emotions, het brilletje had ik ook zo gedaan.

Voor de inhoud heb ik gekozen voor chocolade pepernoten, want daar is ze verzot op.
Dus eigenlijk wel een kaart die bij haar past.

Als je deze creatie ook zou willen maken dan kun je hem hier vinden:

Youtube donderdag de 21 oktober gegeven bij Hobbyshop Veldmaat.

Hele fijne dag vandaag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

CreaEl

23 opmerkingen:

  1. Alsnog gefeliciteerd met jullie dochter
    Super leuke en lekkere creatie heb je voor je dochter gemaakt en het designpapier past er heel goed bij.
    Leuke details zijn er te bewonderen.
    Het filmpje ga ik vast nog even terug kijken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als nog gefeliciteerd met je dochter, wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt met de leuke dp en details leuk de chocolade erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte met je dochter, Elly
    Echt een prachtcreatie heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie en altijd goed als er wat lekkers in kan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag even niks anders dan het lekkers erin. Maar de rest is ook super leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gemaakt zeg! Ik ben even vergeten waarom je niet zo graag kaarten maakt voor familieleden, maar wel jammer, dan missen zij een heel stuk van je creativiteit! Het is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, de kaarten staan dan hier op de kast en komen als ze het beu zijn weer terug naar mij, heb dan het gevoel ze voor niks te maken hihihi. En wat ik maak komt toch altijd eerst mee naar beneden en wordt er een blogbericht van gemaakt, dus heel vaak zien ze het al staan naast mij pc.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Hij is gaaf geworden en nog gefeiciteerd natuurlijk!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie Elly!
    Mooie papiertjes, mooie details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow....prachtig Elly!
    Ik lig zoveel achter met bloggen....het komt er soms gewoon niet van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen