Volgers

donderdag 11 november 2021

Follow your dreams

Goedemorgen,

dit is de titel van dit boekje.


Voor de zijkanten nep leer en de hoekjes van Craft Emotions bewerkt met wax silver paste.
Jullie herkennen dit boekje al denk..eergisteren 9 november gaf Anneke hier een live mee, ik vond hem zo leuk dat ik na het oefenen van onze Samen Creatief deze dus nog een keer gemaakt heb voor een vriendin van mij.
Die is jarig en ze heeft inmiddels al een paar maandjes een mini buitenbieb, dus een boekje als kaart is toch wel zeer toepasselijk.


Deze label is bewerkt met crackle, om het een wat oudere look te geven. Het dsp wat ik voor deze creatie gebruikt heb is van Stamperia, Hortensia en daar vind je ook deze labels.



Het boekeffect aan de zijkanten heb ik van een beschuitrol gemaakt, want ja het moet dan ook echt op een boekje lijken he.




Al deze bloemetjes uit het dsp geknipt, zilveren nuvo drops in het midden.


En deze lieverds heten Rody en Tika, vond dat ze ook wel in het boekje mochten.
Foto's heb ik van mijn vriendin haar fb afgeplukt. Wel gevraagd of ik een foto van haar mocht gebruiken dus heb toestemming gehad.




Notitieblaadje is van Gummiapen en het papercliphartje van Joy!Crafts, die paperclip zag je net ook al in bloemvorm.


Envelopjes van Hobbyshop Veldmaat.




En de hartjes ook bewerkt met zilver was paste en deze hartjes zijn van Crealies.


De achterzijde.



Deze teksten uit een label van een ander dsp geknipt.


Ze vond hem erg mooi.

Vele groetjes,

Elly

fb pagina;



 

22 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk/mooi cadeautje heb je voor je vriendin gemaakt en zo leuk met de hondjes erin. Er is zoveel leuks te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creatie Elly met dit prachtige papier.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, ja dit papier blijft zo mooi.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een bewerkelijk project en wat heb je er weer iets moois van gemaakt op jouw eigen manier met zoveel mooie details Elly.
    Ik heb door je blogje gescrold en alles bekeken wat je gemaakt hebt Elly,het is teveel om op te reageren, hie krijgt je het toch voor elkaar om zoveel moois in korte tijd te maken?! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, ja soms gaat het snel en soms zit ik ook vast hoor. En het reageren op blog loopt daardoor wat achter
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Schitterende creatie! En gaaf dat je een beschuitrol hebt gebruikt. Hoe kom je erop!!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga. Debby herinnerde me er ineens aan, had het eerst altijd wel in mijn schuif liggen, toevallig nu niet en dacht ojaaa das waar dus vanaf nu ligt het ribbelkarton van het beschuit weer in mijn lade.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Prachtig Elly en een leuk boekeffect door de beschuitrol. Ik zal ook weer eens een beschuitje gaan eten 😉
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      Hihi hoeft niet perse, als je een beschuitbus heb dan kun je dit er zo tussenuit trekken, tip.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Hele mooie creatie weer, Elly
    Prachtig al die mooie details, echt een kado!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creatie is dit weer, heel mooi papier en weer overvol met leuke details. Wij hadden boven ook nog enkel glas en toen we daar kwamen wonen, géén CV. Alleen beneden gaskachels en boven helemaal niks, gelukkig zitten we nu lekker warm,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Flink aangepakt, maar ja dat was in die tijd ook nog allemaal zo.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Gaaf boekje Elly!!!
    Geweldige details. Supermooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige creatie Elly!
    Super mooie details veel moois te zien.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig boekje Elly.....jij hebt dat in een handomdraai gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig boekje voor je vriendin, Elly. Zo mooi gemaakt. Prachtig designpapier heb je gebruikt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen